Audi R8 Vrs 911 Carrera 4s

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Audi R8 Vrs 911 Carrera 4s

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • deze week mogen plaatsnemen in een R8 , is een prachtig ding , maar ligt wel in de lijn van de rs4 , Rs6 enz..niet echt spannend vind ik

Een 4S gewoon is al zalig , al heb ik meer voorkeur voor een 2S 😆 😆

Dit was verfrissend. Spijtig dat we in België enkel Top Gear kunnen zien waar elke zin voor objectiviteit volledig verkracht wordt door JC. Die maakt er gewoon een sport van om enkel z’n persoonlijk gedacht te laten spreken. Het is al geen goede piloot, een echte journalist is ie ook niet. Wat dan wel?

Sorry.

Ik denk dat die R8 een prachtwagen is maar het zal voor mij de 911 nooit van de troon stoten.

[quote=”MichM3″:1pt5dm49]…dan 1000 keer liever een Lambo ipv een R8[/quote]

8)

ik blijf de R8 een eendagsvlieg vinden…waar is de ziel? de nostalgie? het charisma?…de Porsche heeft deze dingen in overschot, de Audi…tja.

…dan 1000 keer liever een Lambo ipv een R8

Ik zou geen moeite hebben om te kiezen, de 4S heeft meer klasse en stijl maar ja die R8 zal men ooit wel eens gewoon worden (zoals de Lambo designs)

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.