audio in Boxster

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster audio in Boxster

• Maker
    Discussie
  • Voor mij is alles omtrend Porsche wat nieuw en daarom deze vragen,

in mijn Boxster 2.5 van 1999 zitten er extra speakers in de deuren, hiervoor zal dan ook de amplifire onder het voorste kofferdeksel dienen om het geheel wat aangenamer te doen klinken?? nu wanneer ik mijn oor te luisteren leg naast deze deur-speakers hoor je daar maar enkel de lage tonen, de hogere klanken komen dan weer van de speakers in het dashboard maar ik vind dat de speakers in de deuren nogal erg vervormd overkomen en het lijkt wel of daar wat hogere tonen bij moeten uitkomen??? klopt dit?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • in het dash zit een mid en een tweeter.

Ik had het optiepakket met extra versterker en 3 weg systeem van porsche, maar heb deze er ook uitgedaan wegens niet echt tevreden van de kwaliteit ervan.

Alles is nu vervangen door DLS componenten ( 2 kanaals versterker, DLS 3 weg set, monoblok en kicker subje met kleine literinhoud.) Dit alles is wel vrij onopvallend ingebouwd. ik denk dat er in men topic hier nog enkele foto’s van staan…

Speakers in het dash zullen wel tweeters zijn , daar komen dan de hoge tonen uit. In de deurpanelen zullen mids zitten en daar komen in principe nooit hoge tonen uit. Je hebt dus gewoon een compo set steken, en dat is altijd het beste kwa geluid.

[quote=”danny porsche nr5″:20jgcthl]zet gewoon een inox sportuitlaat en je hebt de beste muziek 😉 [/quote]

Ik ben het volledig met je eens!! de 100km die ik tot nu toe heb gereden met de Boxster waren met de radio op ” uit ” de sound van het opschakellen en terugschakellen zijn een streling voor het oor 8) nu had ik al een ander hobbyvoertuigje dat helemaal geen geluid produceerde maar de fun is in de zomer des te groter, toch overweeg ik nu van mijn vorig Cabirootje van de hand te doen

dit is em dan

[url=http://imageshack.us:20jgcthl]
          [url=http://g.imageshack.us/img357/cross002fa5.jpg/1/:20jgcthl]

zet gewoon een inox sportuitlaat en je hebt de beste muziek 😉

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.