Auto laten polieren voor weinig geld??

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Auto laten polieren voor weinig geld??

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
    • Als het te mooi is om waar te zijn is het zeker niet waar, alleen al aan werkuren kunnen ze dat niet of het moeten Pakistanis zijn die dat doen maar daar zit altijd een leerling bij. Hier kuisen ze je wagen van binnen en van buiten voor 16€, hij blinkt gelijk nieuw, knap werk

Hahaha, 2 uurtjes … :popcorn:

In het Mechelse zit Ludo… Naar mijn mening de guru om in vertrouwen één van je dierbaarste bezitten achter te laten…

Op het forum van meguiar’s vind je heel wat info terug over wat hij allemaal deed…

Voor de beginners vind je er eveneens een tutorial terug hoe je je auto het beste wast (2-emmer-methode, gebruik van klei,…)

Ik vind de titel van de topic op zich al raar: auto laten polieren voor weinig geld… Als je een auto wenst te laten detailen op een correcte manier, dan kruipt hier zodanig veel tijd in, dat je ofwel een ware liefhebber moet vinden, ofwel betaal je je blauw aan alle uren die er in kropen… Je bent zeer snel 12 à 16u kwijt als je waskringen wenst definitief weg te werken… Een filler aanbrengen is echter maar 2u werk natuurlijk…

2u?? Amai da’s snel, dat moet een echte prof zijn -_- :wtf:

Afblijven!!

Al de leden op dit forum zijn P-fans en dus weiger op hun wagen..Ik ben een detailer en werk minimum 8u
            aan een wagen..(Ik zeg minimum)
            Volgens de regels van de kunst en de uren zijn simpel te verklaren:
            -Grondig wassen
            -Clayen-
            -Aftapen
            -Polieren 3 tot 5 stappen
            -Laksealant
            -Wax

Sommigen leveren in bijberoep goed werk voor ca. 200euro, de profs als wax-it en Protech e.d
            vragen snel 500 en meer.

Persoonlijk verkies ik de producten uit het Festoolgamma (verkrijgbaar bij Wax-it) voor
            BMW, Porsche en Audi. Wat de kerel beweert met 3M producten is waar, ze geven
            een magnifiek resultaat maar moeten van grof naar fijn uitgepolierd worden dus 2u is
            ONmogelijk, misschien een ganse wagen met een grove korrel, die zal lekker mat staan :happy:

Vooral de zin met squirls is giereeeun! Dat moet swirls zijn..

Groeten uit Brugge!

[quote=”Chiepe” post=166281]Ik heb 400€ betaald voor een full car lift + reskin met 4 jaar garantie![/quote]
              En wat houdt die garantie dan juist in? :popcorn:

@ G-man: wat verwacht je juist? Dan kunnen we je misschien beter adviseren wat mogelijk is voor welke prijs …

S2

Een auto deftig wassen neemt al bijna 2 uur in beslag, dan kleien, dan afplakken, dan …

Ik doe op 2 uur een “kofferdeksel” en de 2 voorvleugels. (enkel polishen hé, in 2 stappen, plus pre-was en wax)

En dan de pads, polishes, pre-wax, wax ….

Onmogelijk voor dit geld.

Een auto snel wassen en in de wax zetten voor 60 Euro lijkt me dan wel weer realistisch. Maar zal wel niet met Swissvax zijn 🙂

lol 😀
                  Ik heb deze toen gedaan voor hun .
                  Da was op een rappeke omdat het toch voor de verkoop was .
                  Die 60 euro is een prijs vanaf (dit wil zeggen waxen ! )
                  Polieren zal wel een pakske meer zijn…..

Enne voor diegene da gewoon een blinkende wagen willen is waxen soms al genoeg maar is de wagen niet krasvrij he !!

Ik doe dit in bijberoep en weet waarover ik spreek , sommige vragen telefonisch een prijs en als je dan spreekt over 200 euro dan ziede ze gewoon niemeer verschijnen.
                  Ik laat de mensen langskomen met de wagen en dan kan je van man tot man overeenkomen wat de klant wenst he !!

Grtzzz CarCleaner.

Oh ja, en hier moet hij nog in de wax !

image_2014-04-22.jpg

60 euro, die gaat er serieus aan toedragen of wat ? Daar betaal je zelfs je productjes nog niet mee ! En op twee uurtjes…

Zelf ga ik voor haar jaarlijkse verwen beurt ook aan de slag met de productjes van Meguiars. Eerst wassen volgens de regels van de kunst (met de hand dus), kleien (met de hand), Ultimate Compound (met de Dual Action Polisher) en daarna in de Ultimate Liquid Wax… ben er ook drie dagen zoet mee maar ‘t resultaat mag er dan ook zijn !

Laat je dus aub niets wijs maken :loser:

Had het enkele dagen terug ook gezien, kan het moeilijk geloven, als iemand zijn p er heeft door laten doen, dan wil ik ook graag de foto’s zien

Ik zou me P niet durven afgeven hoor aan deze kerel…

Ik heb 400€ betaald voor een full car lift + reskin met 4 jaar garantie!
                            Met alles erop en eraan, binnen en buiten!
                            Resultaat na 16 uur hard werken, een perfecte 997 ( in de moeilijkste kleur, non-metallic black!)
                            Fabeltjes bestaan niet…
                            G
                            Chiepe

Als je weet dat Olivier 20u met mijne 964 bezig geweest is wil ik da wel eens zien hoe ze dit in 2u klaar spelen :wtf: :wtf: :wtf: Zijne uitleg van de oude lak nemen we er af en leggen er nieuwe lak op vind ik wel schitterend :loser: :loser: :loser:
                              Da is mijn menig hé :coolness: :coolness: :coolness:

Ik heb hem een tijdje geleden al eens informatie gevraagd .
                                Hij beweerd al een paar G model gedaan te hebben ,werkt naar eigen zeggen met 3M producten krijgt dit in +- 2uur klaar gespeeld en de kostprijs hiervoor is +-75€ .

T’ja ….ik weet het niet maar ergens gaat men BS sensor hiervan piepen 😕
                                Ik hoor het anders graag ..wie heeft zijn wagen er al door laten behandelen (kwaliteit) en of die nu nog steeds in je garage staat ?

Zou ik ver bij weg blijven…
                                  Voor dat geld een hele wagen polieren “met de beste producten”?? :sarcastisch
                                  Misschien telt hij zijn uren niet omdat hij een vrijwilligerswerker is? 🙄

Best een contact opnemen met Olivier hier op het forum. Hij heeft een realistische prijs en zijn resultaat is VERBLUFFEND! 😯
                                  Ik spreek niet uit eigen ervaring (nog niet) :engeltje: maar zijn voorbeeldfoto’s zowel hier als op zijn FB pagina zeggen genoeg. 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.