Auto-retro Brugge

Home Forum Porsche Uitstappen Auto-retro Brugge

• Maker
    Discussie
  • Binnen twee weken is het weer auto-retro in Brugge. Het is een kleine beurs, niet de moeite om een uur voor te rijden, maar voor mij is het 20 minuutjes rijden en ik ga er elk jaar naartoe. Auto-retro Brugge betekent voor mij de start van een nieuw autojaar. Zijn er nog die van plan zijn om te gaan? Ik ga in elk geval wat fotos nemen en hier posten, om een indruk te geven.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • ik zak na het eten nog even af tot daar……jaarlijks uitje

In bijlage een paar foto’s van auto-retro Brugge van deze morgen.

Attachments:
        • image_2015-01-31.jpg
        • image_2015-01-31-2.jpg
        • image_2015-01-31-3.jpg
        • image_2015-01-31-4.jpg
        • image_2015-01-31-5.jpg
        • image_2015-01-31-6.jpg
        • image_2015-01-31-7.jpg
        • image_2015-01-31-8.jpg

Is 2 min rijden voor mij, wel eens de moeite om op een katerdag ofzo te doen :mrgreen:

voor miniatuur auto’s is het wel leuk beursje, maar voor de rest is het niet bijzonder.

@ wout RS: 60 jaar Citroen DS en Morgan

http://users.telenet.be/delobelle/images/AutoRetro-2015_v2.jpg

ik ben 2 jaar geleden geweest….was OK
                ik ben vorig jaar geweest…….was “nen scheet in een netzak” zoals we hier zeggen. Meer speelgoed, materiaal, tijdschriften….dan auto’s

Is voor mij maar een klein half uurtje,

maar ben er 1 maal geweest en na een half uur had ik alles gezien.

Ook was de kwaliteit dan niet zo denderd (spreek wel over een jaar of vier geleden) en sindsdien ben ik eigenlijk niet meer geweest.

Wat is het thema dit jaar?

Ga daar normaal ook altijd kijkje nemen, is maar 2km van mijn deur :up: :up: :up:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.