Auto salon 2016

Home Forum Porsche Uitstappen Auto salon 2016

• Dit onderwerp bevat 67 reacties, 28 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • Net bericht gekregen van RS-Motors dat er dit jaar geen enkel OPC vertegenwoordigd zal zijn op het salon :wtf: :wtf: :wtf:
    Vinden ze dit niet meer belangrijk mss :think: :think: :think:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 67)
    • Heu… geel is ook mooi! :engeltje:

Pol

Voor 153 k is hij volledig de jouwe, kleur en al. Go go.

Dat is vragen wat de zot er voor wil geven!

Dat blauw van de 991.2 is anders wel mijn goesting.

Pol

200 k .

Staan daar nu nog 2 jubi’s te koop? Zal eens moeten passeren, benieuwd naar de vraagprijs :think: :think: :think:

graag gedaan :salut:

Pol

Eheheh, foto’s stonden recht, ben ermee bezig. Raar, ff geduld

Krijg ze niet recht, op de thumbnail staan ze goed maar als ik ze invoeg inderdaad op hun kop. GRRR

👿 👿 👿

[size=2]
                  edit Mod: heb ze allemaal voor je in jouw post 180° gedraaid[/size]

Amaai, je was er precies onderste boven van :engeltje:

Pol

Wij niet naar het salon geweest maar zondag eens binnengeneusd bij OPC Knokke :

kyle1.jpg

kyle2.jpg

kyle3.jpg

kyle3_.jpg

kyle4.jpg

kyle4_.jpg

kyle5.jpg

kyle6.jpg

Tim

Donderdagavond eenvoudig binnengelaten op de stand. Sleutel getoond en men vroeg direct met hoeveel we waren….bij ons waren ook niet porsche rijders die vriendelijk werden binnegelaten.

Overigens tewoord gestaan door een zeer vriendelijke verkoper die wel degelijk de voertuigen kende….

Voelen wij ons goed bij de selectie. De manier waarop is voor verbetering vatbaar denk ik. Ik begrijp wel dat men niet zomaar iedereen kan laten plaatsnemen in de voertuigen, dit ter bescherming van de wagens. Als je je bedenkt dat de spyder verkocht was en met de goodwill van de eigenaar nog op de stand stond….

Aan de andere kant zijn er uiteraard vele potentiële klanten die nog geen porsche bezitten. Maar ik vermoed dat als deze hun interesse bij de dealer toonden dat zij gerust de stand konden betreden.

Sorry voor de late reactie.
                          Ik had er wel degelijk de uitleg bijgeschreven maar om een of andere reden is dit er niet opgekomen… (Censuur op het forum? 😉 )
                          Mocht dus idd niet binnen wegens p sleutel niet mee. Was de donderdagvoormiddag en er stonden 2 klanten binnen (en 6 hostessen)
                          Nogal hautain en absoluut niet klantvriendelijk…
                          En ja, de macan gts interesseerde mij wel. 😀

Ik ga morgen, kan ik van iemand een sleutel lenen? :mrgreen: 😆

[hide]Die (zelfde?) franse fooraap hield mij ook tegen. “nonono seulement pour vip et clients Porsche” beet hij me toe. Er kon nog geen monsieur vanaf ook niet. Ik heb namelijk niet de gewoonte in kostuum rond te lopen of veel tralala te verkopen. Mijn voorkomen was blijkbaar niet wat deze weledele ridder in de Porsche orde in gedachte had voor de vip lounge. Heb hem dan tegen mijn gewoonte in met een arrogant bakkes en ditto opmerking mijn bandje laten zien en duidelijk laten merken dat ik op hem neerkeek toen hij me binnenliet. De lul ! Ik haat dat marginaal volk dat omhoog valt de moment dat ze een security badge opspelden !
                              Binnen in de lounge waren de mensen gelukkig WEL vriendelijk. Lekkere Copperhead gin met een goeie fevertree mediterannee tonic gedronken en wat visachtige hapjes. Wat voor mij zeer knap was, waren de gedragen handschoenen en helm van Mark Webber ter display, alsook trofee Le Mans. Mooi mooi !
                              [/hide]

Echt: ik had dus mijn banaan-sleutel mee, maar we waren met de beemewee (met 3 kon het zelfs niet anders). Toen de poortwachteres vroeg of ik klant was, haalde ik met veel zwier mijn sleutel boven, om samen met haar te constateren dat het de BMW sleutel was 😀

+1

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.