Auto salon 2016

Home Forum Porsche Uitstappen Auto salon 2016

• Dit onderwerp bevat 67 reacties, 28 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • Net bericht gekregen van RS-Motors dat er dit jaar geen enkel OPC vertegenwoordigd zal zijn op het salon :wtf: :wtf: :wtf:
    Vinden ze dit niet meer belangrijk mss :think: :think: :think:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
    • Rechts lange rij wachtende van gepasioneerde mensen die ook eens een P van dichtbij willen zien, links sleutel laten zien en binnen. Voelen we ons daar goed bij? Ik in ieder geval niet. Het had wat minder opvallend mogen gebeuren, je bent klant OK maar op deze manier???

En om het gevoel van die mensen van rechts ook eens te mogen ervaren voor de deur van de bar mogen blijven staan met bandje aan de pols want de bar was volzet werd mij door de arrogante uitsluitend Franstalige meneer gemeld.

We rijden met een P, we voelen de P familie, maar die P families zijn blijkbaar toch niet allen gelijk.

PiWi

Ik ben nog nooit op één van die afgesloten standen geweest. Nog nooit de behoefte gevoeld eigenlijk. Maar goed, nu we bij de familie horen zullen we onze trots inslikken en de sleutel bovenhalen…

Het zal voor vrijdag zijn na de werkuren (nocturne tot 22:00). Het vrouwtje heeft zin in een nieuwe BMW want de oude 320d is ondertussen bijna 10 jaar oud. Is nog steeds heel betrouwbaar trouwens, die bak. We gaan de 4 gran coupé eens van nabij bekijken!

Gisteren geweest, had mijn Porsche sleutel niet bij. Ik heb de garage moeten zeggen en de nummerplaat van de Porsche en voilà! Vroegen nog eens de naam waarop hij was ingeschreven en ik mocht binnen…

Vandaag geweest en om in de afgesloten stand binnen te geraken vroegen ze of ik mijn P sleutel mee had. Na vertoon onmiddellijk binnen gelaten. Weet niet of je zonder ook binnen geraakt :salut: :salut: :salut:

[hide]Voor de VIP heb je een pasje nodig denk ik.[/hide]

Bij PCM had ik zondag geen sleutel nodig om bij aankomst direct een glaasje te krijgen van een mooie hostess, een hapje van een top chef, de deskundige uitleg van een verkoper over de nieuwe 911 en een babbel met de directeur over onze passie van de P.

I like
                PiWi

Tim

ben ook wel benieuwd wat het voordeel is van een p sleutel.

ik ga donderdag, vandaar de vraag…

mag je anders niet op de P stand of niet in hun VIP? zal wss het laatste wel zijn zekers 🙄

@kevinh waarom moet je je porschesleutels bij hebben op het autosalon?

[quote=”JV” post=226635][quote=”Yellow Submarine” post=226236][quote=”JV” post=226233]Maar thuis is het Porsche virus verdwenen. De Mission E zou ooit nog een grote kanshebber kunnen zijn (omwille van supermodern design, volledig elektrisch en 100% fiscaal aantrekkelijk). Maar zowel de dochter als zoon hebben gesproken en ik moet luisteren. Geen 911 toestanden meer en de panamera blijft als daily vervoer.

Morgen wordt er echter hopelijk voor iets anders getekend 🙂 Een Ligier Sport :D[/quote]

Dat moet je mij toch eens uitleggen? :popcorn:[/quote]Sportief 😀 Het heeft er wel wat van weg, enkel de afmetingen kloppen niet. Half zo hoog , driemaal zo breed en tweemaal zo lang ;)[/quote]
                        De foto is nochtans van een Ligier Sport! Googel maar effe.

Bedoelde je deze:

S7-Photos-du-jour-Ligier-JS2-Classic-Days-103148.jpg

En waar is de rest van mijn bericht???

Vandaag ook eens langs geweest! Leuke stand idd… Helaas was ik mijn Porsche sleutel vergeten!

[quote=”Yellow Submarine” post=226236][quote=”JV” post=226233]Maar thuis is het Porsche virus verdwenen. De Mission E zou ooit nog een grote kanshebber kunnen zijn (omwille van supermodern design, volledig elektrisch en 100% fiscaal aantrekkelijk). Maar zowel de dochter als zoon hebben gesproken en ik moet luisteren. Geen 911 toestanden meer en de panamera blijft als daily vervoer.

Morgen wordt er echter hopelijk voor iets anders getekend 🙂 Een Ligier Sport :D[/quote]

Dat moet je mij toch eens uitleggen? :popcorn:[/quote]Sportief 😀 Het heeft er wel wat van weg, enkel de afmetingen kloppen niet. Half zo hoog , driemaal zo breed en tweemaal zo lang 😉

[quote=”PiWi” post=226496]Als jullie naar autosalon PCM gaan kijken en je ziet die 991 4s van 2013 wel zitten even met mij contact opnemen.[/quote]En die orange in de vitrine staat nu bij jou thuis?

😀 gisteren op de Gala geweest voor de opening lekker rustig :drink: na 20 uur redelijk druk 8)
                                  Op de laatste dag terug aanwezig dan een dagje de stand van Ducati bemannen :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.