Auto salon 2016

Home Forum Porsche Uitstappen Auto salon 2016

• Dit onderwerp bevat 67 reacties, 28 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • Net bericht gekregen van RS-Motors dat er dit jaar geen enkel OPC vertegenwoordigd zal zijn op het salon :wtf: :wtf: :wtf:
    Vinden ze dit niet meer belangrijk mss :think: :think: :think:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
    • Zou volgende week ook wel eens willen gaan zien naar al dat moois :respect2:
      Heeft er soms iemand enkele vrijkaarten die hij of zij kan missen?

Vandaag ook langs geweest op het salon, was wel eens leuk om rustig te kunnen rondlopen en kijken naar alle modellen.

De Porschestand is tof opgebouwd(zal je wel gezien hebben op de foto reeks).

Costa

Klik eens op “aub” in Mushroom zijn post. :coolness:

..

Bedankt om de foto’s te delen :first: staan toch heel wat leuke bolides …
              Ga een van de dagen ook eens de drukte opzoeken daar 🙁

PDS

Ziet er weer de moeite uit !

Maar niet de moeite genoeg om daar in de drukte te gaan rondlopen ruzie

[quote=”Mushroom” post=226558]
                  Met de groeten van een ex-collega van mij (en Porsche liefhebber) :up:[/quote]

Super vet. Bedankt voor het delen van de fotoreeks !! Ik hoef al bijna niet meer zelf te gaan.

Goh Harley, er zaten (zitten) daar veel P-liefhebbers hoor 8)
                    Eén van de koks in de kantine heeft oa een rode impactbumper Targa, etc.. :up:

Die ex-collega is ondertussen ook mijn ex-collega. Wist niet dat hij P liefhebber is.

Pol

Mooi materiaal. Thx om te delen.

AUB…
                          Met de groeten van een ex-collega van mij (en Porsche liefhebber) :up:

IMG_0180.JPG

IMG_0177.JPG

IMG_0179.JPG

IMG_0182.JPG

IMG_0175.JPG
                                vervolg:

Enkele sfeerbeelden

IMG_0168-2.JPG

IMG_0169.JPG

IMG_0171.JPG

IMG_0173.JPG

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.