Home › Forum › Porsche Uitstappen › Auto salon 2016
- Dit onderwerp bevat 67 reacties, 28 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
6 januari 2016 om 23:02
Net bericht gekregen van RS-Motors dat er dit jaar geen enkel OPC vertegenwoordigd zal zijn op het salon :wtf: :wtf: :wtf:
Vinden ze dit niet meer belangrijk mss :think: :think: :think: -
MakerDiscussie
-
Nog niet uitgeschreven maar wel mee in verkoop bij PCM.
[quote=”PiWi” post=226496]Als jullie naar autosalon PCM gaan kijken en je ziet die 991 4s van 2013 wel zitten even met mij contact opnemen.[/quote]
Heb je hem al uitgeschreven en daar te koop gezet?
Foto apparaat niet vergeten aub … ook voor die andere rubriek (iets met foto’s en mooie vrouwen of zoiets..) 🙂
Als jullie naar autosalon PCM gaan kijken en je ziet die 991 4s van 2013 wel zitten even met mij contact opnemen.
Porsche heeft dit jaar een bijzonder grote stand in het paleis van de dreamcars met ruim 20 wagens.
We noteren twee belangrijke nieuwe modellen.Om te beginnen staat er de voorlopig snelste versie van de 911 en dat is de Turbo S. Zijn drukgevoede zescilinder boxermotor levert een slordige 580 pk zodat deze 911 in amper 2,9 tellen van 0 naar 100 km/u spurt.
Dus voor de allereerste keer duikt een niet getunede 911 turbo onder de lat van 3 sec.
Naar goede gewoonte is deze turboversie vierwielaangedreven. Verder zien we de Macan GTS. Die wordt tussen de Macan S en de Macan Turbo gepositioneerd. De 3.0 V6 bi-turbomotor is onder de motorkap van deze GTS versie 360 pk sterk. (Belga)Youyou ga er maar vanuit dat 99% gaat om te kijken. :music:
Jr zal dus niet de enige zijn die de boel gaat afzien :up:
heb ook de mail ontvangen zoals waarschijnlijk veel van jullie dat het salon bij de dealer is. Heb wel zin om te gaan, het enige probleem is dat ik niet ga kopen. Ik vrees dat ze mij een beetje als tijdverlies gaan beschouwen.
Ik ga woensdag al.
Heb kaart gekregen voor b2b dag :happydance:
Heb ik rustig de kans rond te kijken.quote gewist
Ik bedoel: dat van die zoon en die dochter.. en hoe je dan bij dat ding uitkomt.
[quote=”JV” post=226233]Maar thuis is het Porsche virus verdwenen. De Mission E zou ooit nog een grote kanshebber kunnen zijn (omwille van supermodern design, volledig elektrisch en 100% fiscaal aantrekkelijk). Maar zowel de dochter als zoon hebben gesproken en ik moet luisteren. Geen 911 toestanden meer en de panamera blijft als daily vervoer.
Morgen wordt er echter hopelijk voor iets anders getekend 🙂 Een Ligier Sport :D[/quote]
Dat moet je mij toch eens uitleggen? :popcorn:
Attachments:[quote=”ericbullet” post=226045]Ben gisteren nog bij OP Mechelen geweest, daar is me vertelt dat de klanten persoonlijk worden uitgenodigd op een nocturne met catering.
Ik denk dat ze bij Porsche voor een meer persoonlijke aanpak gaan, iemand die een nieuwe 991 wil kopen gaat naar een dealer en niet naar het autosalon.[/quote]Stond ook in hun laatste boekske (weet de naam al niet meer maar je krijgt dat elke 3 maanden dacht ik). Maar thuis is het Porsche virus verdwenen. De Mission E zou ooit nog een grote kanshebber kunnen zijn (omwille van supermodern design, volledig elektrisch en 100% fiscaal aantrekkelijk). Maar zowel de dochter als zoon hebben gesproken en ik moet luisteren. Geen 911 toestanden meer en de panamera blijft als daily vervoer.Morgen wordt er echter hopelijk voor iets anders getekend 🙂 Een Ligier Sport 😀
As far as I know verkoopt Ford sowieso niet op het salon. Op de Opelstand werden we gewoon naar de dealer in de buurt van onze woonplaats verwezen….dus ja…. Autosalon is gewoon meer auto (en hostessen) kijken geworden.
Heb vandaag mail van PCM ontvangen met de boodschap dat zijn “autosalon” bij hun in de showroom doen. Exact met de uitleg die ik een paar posts vroeger heb gegeven…. :up: zo stom ben ik nog niet dus… :happydance:
Ik vind kopen op salon toch belangrijk.
Ik ben nu reeds in 3 Ford garages geweest in de hoop dat er ergens een Ranger onderweg zou zijn voor stock die mij aanstaat.
Nieuw bestelling duurt tot minstens juni/juli.
Als ik volgende donderdag naar salon ga en ik kan daar ergens tekenen voor een mooie pick up die snel kan worden geleverd doe ik dat, merk vind ik minder belangrijk.
Heb geen zin om alle merken hier in de buurt af te gaan.
Heb ik geen tijd voor trouwens.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.