Auto salon 2016

Home Forum Porsche Uitstappen Auto salon 2016

• Dit onderwerp bevat 67 reacties, 28 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • Net bericht gekregen van RS-Motors dat er dit jaar geen enkel OPC vertegenwoordigd zal zijn op het salon :wtf: :wtf: :wtf:
    Vinden ze dit niet meer belangrijk mss :think: :think: :think:

7 reacties aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)
    • Ben gisteren nog bij OP Mechelen geweest, daar is me vertelt dat de klanten persoonlijk worden uitgenodigd op een nocturne met catering.
      Ik denk dat ze bij Porsche voor een meer persoonlijke aanpak gaan, iemand die een nieuwe 991 wil kopen gaat naar een dealer en niet naar het autosalon.

De jonge harten veroveren ze nu al. Mijn zoon wou een opstel maken over Porsche, ben met hem naar Drogenbos geweest en hij is er ontvangen geweest gelijk een grote klant. Alles er op en er aan, een pak posters meegekregen waar ik jaloers op ben, een boek over Porsche en natuurlijk een rondleiding in de gehele garage gaande van de nieuwste modellen tot de classic ones. De verantwoordelijke is een supergast.

neen, nu geef ik je volkomen gelijk :up:

en euhm … laat de invoerder maar een paar heeel schoon modellekes zetten op hunne stand

Porsche staat wel op het autosalon maar niet hun dealers.
            Dat is bij andere merken al langer zo. Heb zo jaren geleden eens prijs willen bekomen bij een groot automerk maar die verwezen ons simpelweg naar een dealer bij ons in de buurt. No way dat je daar ter plaatse nog kon bestellen.
            Laat de invoerdes daar maar hun nieuwigheden tentoonstellen en laat de OPC’s hun klanten in alle rust maar in hun prachtige, moderne grote toonzalen ontvangen…. Autosalon is meer autokijken geworden ipv echt verkoop. In de jaren tachtig was dit wel anders…..
            Of ben ik nu weer te veel onzin aan het verkopen?

op korte termijn wss wel, maar op termijn … de harten van morgen moet je vandaag veroveren.

Ze hebben gelijk!

PDS

Porsche verkoopt zichzelf ! Binnenkort kan je zoals bij de huisarts een afspraak maken om het kwartier om vlug de bon te tekenen :applaus:

7 reacties aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.