Auto Salon Brussel

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Auto Salon Brussel

• Maker
    Discussie

• Zimmie
    Deelnemer

Zoals jullie allemaal weten, is het Auto Salon in Brussel gestart.
      Niet de grootste nieuwigheden, maar Porsche heeft wel de Europese premiere voor de Porsche Macan en de Porsche 911 Turbo S Cabriolet voor Brussel gereserveerd.

Meer fotos op Liebe zu Ihm

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
      • Gisteren op de nocturne toch nog binnengeraakt bij porsche.
        Geen targa te bespeuren, wel andere schoonheden.
        😀
        image.jpg

image_2014-01-25.jpg

image_2014-01-25-2.jpg

image_2014-01-25-3.jpg

image_2014-01-25-4.jpg

image_2014-01-25-5.jpg

Ook ff langs geweest bij de *porsche stand
          ( ik probeer ne maat nen boxster aan te smeren, maar zen madam werkt tegen :loser: )

Soit, zelf eens naar de Macan wezen kijken. Echt zeer schoon machien, niks Q5 terug te vinden :respekt:

Tis te zeggen: machienTJE
          Dat is echt wel klein van binnen hoor. Golf-size schat ik, en dan niet de variant.

Spijtig

roy

Das idd de pikes peak. :driver:

Ook logisch he dat als je naar zulke mooie wagen kijkt al de rest er rond verdwijnt in het niets 😆

@Gunn : Het was pas nadat ik de post had gedaan dat ik opmerkte dat die poetsheks met haar bezem erop stond en dat bijgevolg de tekst een dubbele bodem had … maar ik was te lui om het aan te passen 🙂

Ik heb hier ook nog een gratis kaart (is ook geldig op zondag )die je hier kan afhalen indien interesse .

[quote=”bccars” post=156500]De “allermooiste van het heeeeeeeeeeeeele salon”:

[/quote]

Dan hoop ik echt dat je het over de auto hebt ! :mrgreen:
                    Mooie foto’s !

De “allermooiste van het heeeeeeeeeeeeele salon”:
                      IMG_0540.jpg
                      991 GT3

De “bruutste”:
                      IMG_0504.jpg
                      Gallardo Blancpain

De “heeft me me altijd al kunnen bekoren”:
                      IMG_0509.jpg
                      M4 aka M3 Coupe
                      Maar is veel te duur voor een bimmer !

De “verrassing”:
                      IMG_0522.jpg
                      C7
                      In het echt veel beter dan op foto. Afwerkingskwaliteit stukken beter dan de voorganger.

De “BONKERS !!!”:
                      IMG_0538.jpg
                      Niet 100% zeker, maar denk dat dit de Pikes Peak bak van Peugeot is

En dan als afscheid:
                      IMG_0541.jpg

Gisterennamiddag ook op het salon geweest. Pics later. DE bak van het salon waar NIKS kan aan rieken (neen, ook geen lambo, geen maserati, geen ferrari, geen mclaren, …), de witte GT3 !

Dacht ook rond 15:30 iemand te zien de leek op “Funny” op de Porsche stand. Was niet zeker, maar dacht ik ga er effe naartoe, maar toen verdween hij plotsklaps in de hospitality aanbouw …

Ohja, niet echt sportwagen natuurlijk, maar de Macan is echt wel een geslaagde wagen !

Net terug van het salon, wat mij vooral opviel was de kwaliteit van de standen, vooral d’Ieteren, Peugeot en Renault hadden er heel wat geld voor over.
                          Mooi salon, en niet echt overdreven druk, bij de moto’s was het zelfs opvallend stil.

Over de hal met de exclusieve merken zoals Maserati, Ferrari, Porsche enz. kan ik kort zijn, wat een windbuilen liepen daar rond en nog erger, op de stands, de yuppies in hun hanggatbroeken, sjaaltjes rond hun nek en I-Phone’s aan hun oor, druk aan’t telefoneren zodat iedereen, en vooral het gepeupel buiten den draad, goed kon zien hoe belangrijk zij wel waren. En dit onder goedkeurend oog van mama en papa die zich tegoed deden aan een glaasje Cava (of Champagne).
                          Ik waande me in het circus van St-Tropez waar net hetzelfde toneel opgevoerd wordt vanop de jachten aan de kade waar het voetjesvolk zich komt vergapen. :puke: :puke: :puke:

Nee, ik ga wel naar de dealer als ik de nieuwe Targa wil zien.

Nogmaals Dank S2 voor de kaarten die je me hebt bezorgd. Er moesten meer zo’n mensen gelijk jij op de wereld rondlopen!!
                            Je hebt er eene te goed van mij!!!! :drink:

S2

Intussen zijn de meeste mensen die me een pb’tje stuurden bediend met gratis kaarten, ik heb er nog 3 voor de snelle (wel komen halen, want ik krijg ze met de post niet meer bij jullie voor het einde van het salon. Opgelet: kaarten zijn niet geldig op zondag).

Amuseer jullie en post wat foto’s 😉

roy

kvon die tesla wel geslaagd +-500 km op batterijen dus in real life mss max 400 km :p.
                                Alleen jammer dat dus op batterijen is e :p

Was den Bart van OPC Knokke die mij binnen loodste :coolness: :coolness: :coolness: , van RS- Motors niemand gezien :what: :what: :what:

S2

Was Alexanderrr daar ook? 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.