Auto Salon Brussel

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Auto Salon Brussel

• Maker
    Discussie

• Zimmie
    Deelnemer

Zoals jullie allemaal weten, is het Auto Salon in Brussel gestart.
      Niet de grootste nieuwigheden, maar Porsche heeft wel de Europese premiere voor de Porsche Macan en de Porsche 911 Turbo S Cabriolet voor Brussel gereserveerd.

Meer fotos op Liebe zu Ihm

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
      • Gisteren ook eens langs geweest rond 19u, miljaar nie te doen van de drukte, zeer veel volk aan de Porsche stand maar dankzij de verkoper van Knokke Motors( die ik toevallig ken :up: ) mocht ik al da volk voorbijsteken en direct naar binnen :happydance: , die 991 GT3 is gewoon *luv *luv *luv

Juist terug van het salon.
          Veeeel volk, maar weinig kopers denk ik.
          P stand was ok. Wel spijtig dat de nieuwe targa er niet stond.
          Want die vind ik echt geweldig!
          Nog even sparen …. :up:

Zelfde aan de hand gehad, zit daar in de BMW 5 GT op men gemakt te kijken of dit de volgende gezins auto gaat zijn, komt er daar ene idioot langs me zitten en begint overal op te slaan om te zien of het materiaal wel stevig genoeg is. Hoe is het mogelijk. Om nog niet te spreken van de vele kinderen (op vrijdag namiddag….??) die blijkbaar door hun ouders vrije loop hebben gekregen om de GPS of multimedia in elke auto te testen of ze hem niet stuk krijgen..
            Aan S2, heb hem ook gezien en ook foto genomen 🙂
            Voor de rest, was het lekker rustig, niet teveel volk. Toch geen kans gehad om de Porsche stand te betreden, teveel volk zat daar aan te schuiven.

Ik ben vrijdag in de namiddag geweest en toen was het echt rustig. Ik kon gewoon in alle wagens zitten die ik wou en aan de Porsche-stand stonden misschien 10 mensen te wachten …

Respect voor auto’s … , ja voor sommige mensen blijft het een gebruiksvoorwerp (en afhankelijk van de keuze kan ik ze soms geen ongelijk geven 😉 )

Wees gerust Geert, het ligt NIET aan jou 🙄
                Het ergert mij ook hoe sommigen de auto’s bijna afbreken, en dan die blik in hun ogen alsof zij een soort “über inspection meisters” zijn :what:

Niet al te veel speciaals te zien en vooral te veel volk voor mij om deftig te kunnen kijken.

Wat mij nog het meeste stoort is het totaal gebrek aan respect voor de wagens, maar dat zal wel aan mij liggen zeker 😕 Veel mensen zijn echt lompe boeren zolang het niet uit hun portefeuille moet komen !

Ontgoocheld over wat Gette?

Juist terug en moet toegeven een beetje ontgoocheld te zijn 🙄

Ben niet zo voor een cabrio, maar voor mij is dit misschien de mooiste die te zien was….

Woensdag eens een kijkje gaan nemen op het salon !

Vandaag ook is een kijkje gaan nemen op het Salon, was ook druk. Porsche stand stond een serieuze file en dan maar bedankt, GT3 int wit is toch wel *luv

S2

Mocht er nog iemand willen gaan en die nog geen kaarten heeft. Stuur me even een pm en ik probeer nog iets te regelen 🙂

S2

Gisteren een zalige (maar drukke) dag beleefd op het salon, ik vond het dit jaar wel de moeite.

Helaas niet op de Porsche stand geraakt, heel veel wachtenden en het ging heeeeel traag. Dus daarvoor heb ik bedankt. Ik zal wel eens gaan kijken bij Carrera Motors als de Macan daar staat.

Daarentegen bij mijn “oude” liefde Lotus heel goed ontvangen en de Evora uitgebreid mogen “voelen” en dan kriebelt het toch terug hoor.

(Ook bij Aston even in de Rapide S plaats genomen, en tja, da’s toch topklasse hoor!)

Maar ik denk dat er velen deze mooie 911 gemist hebben :

Hallo, deze morgen geweest op P stand.
                                Iedereen geraakt op de Porsche stand maar… Met een badge heb je wel direct toegang en moet je niet staan aanschuiven in de lange rij wachtenden.
                                Indien er te veel volk is op de stand met badge, mag er zelfs geen ‘gewoon’ volk binnen.
                                Een verwittigd man dus…

Maman is trouwens TOP!
                                GT3 zalige kuipstoelen!
                                Hostessen mogen er ook wel zijn :lekker:

S2

Ik ga deze middag 🙂 (Ik weet het, het is over de koppen lopen op een zaterdag, maar vrouw en kind gaan ook mee en dan is het enkel in het weekend mogelijk 🙂 )

Den james heeft (weliswaar met verplicht elio-di-f*ck***-rupo strikje) t geluk gehad om op uitnodiging de galaopening mee te maken. Best leuk. Zo ns rustig tot bij supercars geraken die allen verenigd staan in één paleis met champagnebar in t midden. Te beginnen met ons huismerk of course, maar ook ns in een lambo “kruipen” is wel n ervaring. Of nog in een race mc-laren (dat was pas gymnastiek). Een sfeerbeeld. (spijtig da k er zelf opsta, jaja kzal t maar zelf zeggen)

selfisalon.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.