Auto Salon Brussel

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Auto Salon Brussel

• Maker
    Discussie

• Zimmie
    Deelnemer

Zoals jullie allemaal weten, is het Auto Salon in Brussel gestart.
      Niet de grootste nieuwigheden, maar Porsche heeft wel de Europese premiere voor de Porsche Macan en de Porsche 911 Turbo S Cabriolet voor Brussel gereserveerd.

Meer fotos op Liebe zu Ihm

9 reacties aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
      • Ik ben gisteren geweest en je kan perfect op de stand bij Porsche binnen. Alleen staan er van die Jerommekes met oortjes in aan de poort en vriendelijk kan je die niet noemen.

dat meen je niet dat je zomaar niet op de stand kan, wat een dikke nekke bedoening is dat? die zijn dan niet goed bezig :think:

Ik stel voor dat je de factuur van je jubi meeneemt, of gaan ze dan zeggen dat je maar naar de autorai moet gaan 😉 ….die al 2 jaar ofzo niet meer wordt gehouden.

Ik ben in elk geval blij dat ik niet naar de gala avond ben geweest met al dat smoking-drama :mrgreen:

Och dat gaat leuk worden ,als Porsche-liefhebber en rijder niet binnen mogen op de stand . 😥
              We zien wel …….. 😥

roy

jammer ga dan niet op de stand geraken maandag ;-( :p

[quote=”luc993cabrio” post=155888]Naar het schijnt zou je een toegangs badge moeten hebben om op de stand te geraken, klopt dit?????[/quote]

Correct : Met 1 badge kan je wel een ganse groep meenemen :mrgreen: .

Naar het schijnt zou je een toegangs badge moeten hebben om op de stand te geraken, klopt dit?????
                    Mijne ligt bij RS-Motors maar heb geen tijd voor het weekend om er om te gaan :bounce: :bounce: :bounce:

Als je ze laat rijden heb je zeker stoepschade aan de velgen……

Doch ze zijn zeker 2 weken ruzie waard 😀

ik ga ook gaan, en niet alleen om de mooie *porsche te zien, wat ernaast staat kan me ook bekoren, ook leuk om mee te nemen voor een ritje :relaxman:

9 reacties aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.