Auto start moeilijk

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Auto start moeilijk

• Maker
    Discussie
  • Iemand enig idee wat er mis kan zijn?

20130927 13504500h00m18s 00h01m01s)

(geen idee waarom yt dit 90° draait)
    Auto stond week of 6 stil en het probleem is enkel bij een koud start. (ervoor ook al)
    Gezien de wit/grijze rook zou ik zeggen iets met water?

5 reacties aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
    • T’is duidelijk dat hij in het begin een aantal cilinders mist en er dan pas doorkomt.
      Als de wagen eens die warm is verder gewoon goed rijd en het euvel zich alleen voordoet bij start na langere stilstand lijkt het er op dat er iets in de cilinder(s)komt wat er (op die moment)niet hoort in te zitten.
      Water of teveel benzine ,maar aangezien het dan eerder wit/grijze rook is zou water wel eens kunnen.
      Bestaan testersetjes voor om te meten of je cilinderkoppakking erdoor zit.
      Of je kan ook perslucht op elke cilinder aansluiten en zo te weten komen of de cilinderkoppakking lekt ,als er dan luchtbelletjes in je expansie tankje verschijnen lekt die .

0

Welke benzine zit erin?

Lijkt een beetje op het verdampen van de benzine in je injectors… maar dan in erge mate…

0
        Wim

Foto genomen met iPhonen o.i.d.

Wil je die recht hebben als je die download, moet je eerst op het toestel de foto 90 gr draaien naar links en daarna weer naar 90 gr rechts en zal dan als je hem post goed staan.

Dit doet Timo ook met zijn toestel omdat hij veel foto’s neemt met de IPhone, en staan dan goed als je ze overneemt.

Voor de rest kan ik filmpje niet bekijken.

0

Condens lijkt het me niet want deze rook stinkt en de condens uit de vw polo op LPG stinkt niet en is zuiver wit.

Moest het de koppakking zijn komt het alezins niet goed uit want over een dik jaar zou er een kleine revisie gebeuren maar nu is daar geen budget voor…

0

Video is prive. Witte rook is gewoon condens uit de uitlaat.

0
            5 reacties aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.