Auto uit Frankrijk

Home Forum Zeverhoekje Auto uit Frankrijk

• Maker
    Discussie
  • ‘t Is wel gene Porsche maar een leuk Frans autootje. Ik heb iets op’t oog in Frankrijk +/- 30 jaar oud.

Na lang zoeken op het net vind ik geen deftige uitleg, dus bij deze, wie weet welke documenten ik moet hebben om de wagen in België op de baan te krijgen? :driver:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
    • [quote=”Jollie” post=143887]Geweldig, als ik op pensioen ben open ik een strandbar in St-Tropez en dan zo iets om rond te rijden in wit t-shirt en short… :twisted:[/quote

Ik kom direct af! :drink: :drink:

Geweldig, als ik op pensioen ben open ik een strandbar in St-Tropez en dan zo iets om rond te rijden in wit t-shirt en short… 😈

proficiat
          zeer mooi ding
          zijn zeer intrek momenteel
          ben er maar zuinig op
          vr gr harry :applaus: :drink:

Congrats!!
            Dat is nog eens iets speciaals! :up:

Proficiat Luc !

Waar zit die I like knop hier . 😉

Kennen dat – “verjaardagscadeau” – of beter is het uw eigen kleine nieuwe minnares?

:lekker: 😀 :lekker:

Dan toch terug contact kunnen opnemen met de verkoper? Schoon karretje!
                  Hopelijk mag je er veel schoon en leuke momenten mee beleven.

Ziet er mooi uit Luc :applaus:

Hier is ‘m dan!

Aan diegenen die morgen naar de Kempenrit komen, mag ik vragen om hierover niets, met geen woord te reppen over de Mehari daar mijn vrouw nog van niets weet en voorlopig ook niet mag weten want het is haar verjaardagscadeau!

20130922_140026-kopie.jpg

20130922_140036-kopie.jpg

20130922_140048-kopie.jpg

Ik heb mijn audi vorige maaand geleden uit Frankrijk gehaald en dat ging als volgt

*Carte grise bij verkoop doorstrepen ze die 3* (noemt certificat d’immatriculation)
                        *Papier dat verklaart dat er geen boetes meer rusten op de numerplaat (in het 3voud) (certificat de situation administrative simple) of alezins iets in met “gage”
                        *Verkoopcontract in het dubbele
                        *Proces verbal de controle technique

Nummerplaat blijft bij de auto dus ofwel rijd je er mee naar huis zorg dan wel dat de persoon u zijn verzekering meegeeft en ze pas na een dag of 2/3 opzegt, diene kerel heeft mij gewoon bijgezet op zijn verzekering voor 2dagen in frankrijk trekken ze hun niks aan op zo een dingen.

Nu goed een tip wil je een COC zorg dan dat de franse eigenaar daarvoor zorgt 😉
                        -In belgie moet je met de auto naar de invoerder voor dit bepaald merk.
                        -In frankrijk bel je even naar de invoerder en ze sturen het op zonder de auto te zien:lol:
                        Wel blijven aandringen bij de eigenaar ze kennen geen coc en ze willen er niet achterlopen maar daar is dat een werkje van niks hier heb je veel meer miserie!

succes ermee!

Aan de Nr-plaat te zien staat hij in departement 88 ,de Vogezen .Anders er eens weekendje van maken en gaan kijken . 😉

hoi
                            is anders wel een leuk ding hoor
                            en zijn niet zoveeel van te koop
                            komen veel liefhebbers op af
                            jammer voor je dat ze niks laten horen
                            maar toch succes je weet nooit :drink:

[quote=”9ierre” post=141877]
                              en nu serieus: wat moet er naar het belgenlandje verscheept worden :engeltje:[/quote]

Had deze op’t oog maar na enkele heen en weer mailtjes met vraag voor foto’s en info stopt het plots. Rare jongens, die Fransen 🙄 🙄

Divers006-kopie.jpg

mehari *luv lekker ding in het zuiden. nog mee naar den imov gereden, was wel van een vriend maar *luv

en nu serieus: wat moet er naar het belgenlandje verscheept worden :engeltje:

lekker jippie ook, net als die fiatjes jolly met rieten stoeltjes waarmee de dames in monaco gaan shoppen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.