Auto wrappen

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Auto wrappen

• Maker
    Discussie

• Dominique
    Deelnemer

Hallo,

Ik ben aan het overwegen om mijn auto te laten wrappen. Ik denk aan glanzend karmijn rood, heb dat ooit op een GT4 gezien en was echt wel prachtig. Ik zou ook een zwart accentje willen laten zetten, meer bepaald zwarte striping op de zijkant en de letters ‘GTS’.

Is er iemand die me een bedrijf kan voorstellen die dat op een professionele en degelijke/kwalitatieve manier doet? Wat is de kostprijs ongeveer?

Groeten,

Dominique

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Voor mezelf nog niets laten wrappen, maar heb wel al veel schoons gezien bij WAX-IT.

Toch ook al een negatief advies gekregen voor glanzende wrap, zou niet zo mooi zijn in vergelijking met gewoon lak. Heb dat ook nog nooit IRL gezien denk ik. Mat is wel ok, maar dat is niet zo mijn ding.

Ok, bedankt voor de info.

OTM shop in Groot bijgaarden

En deze wrap stoot zelfs “corona-stofdeeltjes” af 😀 😀 ;

https://www.bcsignature.be/

Begin 2015 laten wrappen hier (deels)
                      Nu nog steeds perfect

Bij mij 3 jaar dan heb ik de wagen verkocht en de wrap was nog steeds goed .
                        Maar echt schitteren deed het niet eerder matte kleur .
                        Maar we zijn weer een paar jaar verder en alles verbeterd steeds .
                        Het was wel goed afgewerkt ook in de binnendeuren
                        En het was toen een firma in Kontich die nadien naar Willebroek zijn verhuist .

Nice!
                          Waar heb je dat laten doen? En hoelang blijft dat ongeveer in goede conditie? Ik veronderstel toch minimum een jaar of drie, vier..

[quote=”jacques911″ post=281458]Destijds op een 911 sc laten doen en was toch 3500 euro in martini kleuren[/quote]

Destijds op een 911 sc laten doen en was toch 3500 euro in martini kleuren

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.