Autocontrole met 2.2 E

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Autocontrole met 2.2 E

• Maker
    Discussie

• Peet964
    Deelnemer

Na einde restauratie zou ik mijn 911 2.2 E targa (71) eindelijk willen in het verkeer brengen (origineel US).

De wagen is jaar geleden ingeklaard en door douane. Weet iemand hoe ik hem best aanbiedt bij de autocontrole?
      Ik wil hem met O-nummerplaat inschrijven. Kan ik naar de contole met de O-nummerplaat van mijn andere wagen?

thx.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • eeh, uw verzekeraar moet het daar wel mee akkoord zijn
        en met verzekeraars kun je het maar beter niet veronderstellen,

stel ge hebt iets voor met zware kosten voor uw verzekeraar

en blijkt dat hij een Golf verzekerde, en het voertuig waar ge in zat is iets anders.. dan heeft hij natuurlijk een prima reden om niet te moeten uitbetalen.

BEdankt allen ! Ik heb nog een oldtimer op mijn naam dus zal met die inschrijvingsdocumenten en nr platen gaan.

de keuring voor O platen kan met uw platen van een andere auto maar de voorwaarde is wel dat de auto op dezelfde naam als de eigenaar van de platen ingeschreven wordt ❗ (of vrouw als het adres maar klopt)

indien dit niet het geval is ben je verplicht om met Z platen te gaan of de vorig ingeschreven plaat van het voertuig

😀 Heb mijn (nieuwe) oldtimer bij de keuring aangeboden met de platen
              van mijn andere oldtimer die natuurlijk op de zelfde naam staat.Geen enkel probleem.Wel zorgen dat er een gevarendriehoek een verbandkistje en een blusapparaat aanwezig is in de wagen.
              Succes!

Beste,

Voor oldtimerkeuring bood ik mijn P aan met de nummerplaten en papieren van mijn vrouw haar golfke, geen enkel probleem mee gehad,
                zeer simpele controle !!!

Als je naar de keuring gaat moeten de platen ofwel van de wagen zelf zijn, ofwel Z-platen. (was bij mij alleszins zo)

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.