Autogespot

Home Forum Zeverhoekje Autogespot

• Maker
    Discussie

• PDS

Hey

Wat vinden jullie van autogespot ?

Ik vind het wel een leuke site.
      Ondertussen staan er al een paar autos van mij op. :relaxman: :happydance:

Gaat soms, vooral in Knokke, wel erg ver !
      Ik ben er zondag eens zonder kinderen, dus met gt3 geweest.
      De spotters liggen daar gewoon op straat, lopen achter je aan, overladen je met vragen, ….
      Voor mij helemaal geen probleem, maar kan me voorstellen dat andere er niet blij van worden

Plaats eens een foto van jullie “gespotte” auto’s

Groeten Philip

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
      • van een mooie sportwagen of een vliegtuig kan ik dat nog begrijpen, maar hier in Gent zijn er geregeld mafketels die elke bus en tram die passeert staan te spotten dat is om je broek van af te zakken :mrgreen:

[quote=”René” post=167504]

en ze spreken mij niet aan, da’s het belangrijkste lol[/quote]

denk da ze u kennen Neeke…. :happydance: :sarcastisch

Ik snap soms gewoon niet wat die gasten doen met al die foto’s… met hopen lopen ze daar rond in Knokke bvb maar wat heb je daar in godsnaam aan?? Ne pc vol met fotootjes, tof… Ik zie ook graag mooie auto’s maar om mij ne ganse dag aan het rond punt te gaan stellen, I’ve got better shit to do :relaxman:

Ik heb er weinig last van, streelt men ego een beetje 😳 en ze spreken mij niet aan, da’s het belangrijkste lol

in Knokke is het idd elke keer prijs :happydance: die gasten lopen daar de godganse dag rond om de mooiste foto’s te nemen, mij stoort het niet, ieder zijn hobby, wij de auto, zij de camera 😆
              al zijn we met de *porsche ginder niets speciaals, daar staat nog ander gerief waar ze liever foto’s van nemen hé

EDIT: In verkeerde topic gepost… 😳

Dat ze een foto pakken OK, daar heb ik in principe geen probleem mee. MAAR, vind wel dat ze dan het fatsoen mogen hebben om gezichten en nummerplaten onherkenbaar te maken !

Best grappig om dat eens te zien zeker in Knokke 😆
                      Een AudiPorsche kennen de meeste toch niet en zeker niet als er audi 80 1.9tdi op hangt :happydance:

This net alsof je met een mooie vrouw op stap gaat, veel draaiende nekken :mrgreen:

Autogespot.nl
                          image_2014-05-01-5.jpg
                          Mooie foto, nummerplaat geshopt…

Als je met een *porsche rijdt, is de kans groot dat ze je spotten, hoort erbij…

Opcircuit.jpg

Ben ook gespot, op Zandvoort heeeeeeeeeerlijk ff een paar rondjes

Iedere keer we in knokke komen hebben we ervan, kerels die voor de wagen springen, aan ronde punten gekke dingen doen.
                              Sta ook al verschillende keren op die site, maar je kan het laten verwijderen hoor indien je het niet wenst
                              Ik werd in parking angesproken door vriendelijke jongen die vroeg of hij aub een foto mocht maken. Dus het zijn soms ook niet opdringerige gasten
                              image_2014-05-01.jpg

PDS

[quote=”RS” post=167334]
                                Die dingen leven straks ons leven!
                                Ok, vandaag ook ah forummen, wat moet je anders wanneer je ziek bent… :([/quote]

Idd
                                Haha ik ben ook ziek, keelontsteking :bounce:

Voila, en toch het is op vandaag jammer genoeg een noodzakelijk kwaad!

Al es de jeugd bekeken, die lopen, rijden per fiets, wachtende op de bus, telkens met neergebogen hoofd tokkelende op de smartdingk!!!!
                                  Mondeling converseren kunnen ze niet meer.

Laatst op Mettet, gesprek met 4 man (wegligging ed) 2 stonden terwijl te Facedingen! Heb hun spel afgepakt, kreeg gelijk en 2″ erna weer van dattum….
                                  Die dingen leven straks ons leven!
                                  Ok, vandaag ook ah forummen, wat moet je anders wanneer je ziek bent… 🙁

PDS

Ja ik heb er nog ni veel met meegemaakt.

Maar ik heb ook helemaal geen Facebook,,twitter, ed voor die reden

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.