autohandelaar

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen autohandelaar

• Maker
    Discussie
  • Wie weet mij iets te vertellen over deze autohandelaar op de Ingelmunstersesteenweg in Oostrozebeke ❓
    Deze beauty van 1997 turbo 993 staat er te koop+andere merken.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • [quote=”cab ’88”:2kynhibb]Da’s Cokelaere zeker? Ik denk dat hij die auto al enkele jaren heeft maar hij staat (stond) niet echt te koop of staat zeker niet op zijn tenen. Hij heeft er enkele porscheritten mee gereden( tielt oa; denk ik) samen met z’n neef die ook een porsche heeft. Die van z’n neef staat ook te koop (wil een evo 7 of zoiets), misschien wil hij nu ook iets anders. Ze zitten nogal in het rallymilieu ook.
      Het ziet er alleszins een heel schone wagen uit en ik denk dat hij mechanisch wel 200% zal zijn anders ging hij er zelf niet zolang mee rondgereden hebben .[/quote]

Juist,Cokelaere.
      Wel een stevig prijske: 58900 € en het interieurkleurke is niet je dat,lichtgroen.

[quote=”fdeville”:224c7qcm]De turbo op de eerste foto, bij de handelaar, heeft een 2 dubbele uitlaat. Is dat standaard op een tubo ? Ik dacht van niet.[/quote]

Inderdaad,2 keer dubbele uitlaat :Turbo S.
        Bovendien heeft die boven de achterwielen een luchtinlaatgat in de carros.

[quote=”911-lover”:8ekf0l5h]Tic-Tak

COOOOOOOOOOOOL 🙄 😆 😆 😆 [/quote]

Inderdaad ❗
          Is mij ook al een paar keer opgevallen.
          Rijden meestal samen in een P-uitstapje 😉

Tic-Tak

COOOOOOOOOOOOL 🙄 😆 😆 😆

Anoniem

De turbo op de eerste foto, bij de handelaar, heeft een 2 dubbele uitlaat. Is dat standaard op een tubo ? Ik dacht van niet.

De eerste op de foto heeft een nummerplaat die begint met “TIC- . . .”

Ik denk niet dat hij een autohandelaar is

Jullie bedoele misschien deze 2 van de Porschen met Pasen rit?
                  Deze op Jokkes foto is denk ik de eerste, jammer genoeg is nummerplaat niet te lezen maar wagen heeft wel dat “wiske” op het dak…

Die wagens liggen wel fameus laag, op vele kleine weggetjes met megaspoorvorming reden ze enkel op de binnenkant van hun banden en één maal heb ik vonken onder de achterste zien komen, spectaculaire (omdat ik zelf nergens last van had 😉 ) maar niet zo goed voor wagen vrees ik 😕

..ze hebben zeer zeker connecties met de rally wereld. Heb via via ook vernomen dat hij die wagen al geruime tijd heeft en dat hij die niet meteen van plan was om weg te doen…misschien nu wel???

Blijkt alleszinds wel ok te zijn…ook van te horen via via hé…maar als je via zulke weg al verneemt dat die wagen ok zou zijn, dan vermoed ik ook wel dat het zo is..(meestal maken mensen de dingen slechter door ze door te vertellen, dus.. 😉 )

Anoniem

Da’s Cokelaere zeker? Ik denk dat hij die auto al enkele jaren heeft maar hij staat (stond) niet echt te koop of staat zeker niet op zijn tenen. Hij heeft er enkele porscheritten mee gereden( tielt oa; denk ik) samen met z’n neef die ook een porsche heeft. Die van z’n neef staat ook te koop (wil een evo 7 of zoiets), misschien wil hij nu ook iets anders. Ze zitten nogal in het rallymilieu ook.
                      Het ziet er alleszins een heel schone wagen uit en ik denk dat hij mechanisch wel 200% zal zijn anders ging hij er zelf niet zolang mee rondgereden hebben .

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.