autohandelaar in Retie

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen autohandelaar in Retie

• Maker
    Discussie
  • Bij het passeren in Retie zag ik van ver tussen allerlei andere automerken een op het eerste zicht porsche 993 turbo met enorme spoiler staan.Had geen tijd om terug te keren en eens te bezichtigen.
    Na een beetje zoeken op het web blijkt het een 993 GT2 turbolook van 1995 te zijn.Prijs 30.000 €.Volgens de prijs zal hij volgens mij “niet geweldig in orde” zijn.Kilometers…..?Visueel is het wel een prachtbeest.
    Te koop dus bij stefcars in Retie.Iemand meer info over zowel stefcars als de wagen zelf?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Ik denk dat hier 2 993’s verwisseld worden…

De wagen in Retie en de wagen die Koen voor heeft zijn 2 verschillende…

Die in Retie heeft een beige interieur, andere velgen en 135000km (30000 euro)

De wagen die Koen bedoeld heeft een zwart interieur, de prachtige velgen eronder en ondertussen iets van 65000km. Deze is in november of december terug van eigenaar veranderd, deze nieuwe eigenaar heeft deze wagen nog steeds, had eerst een polarzilveren 964 C4 die ik toen heb gekocht. Prijskaartje was ook iets tussen 36000 en 38000 euro.

Volgens mij is die verkocht (en rijdt iemand die ik ken ermee rond)… Is het geen Carrera 4S van 1996 die ooit (een paar jaar geleden) uit Duisland kwam en tot op heden nog niet geregulariseerd is geraakt in België???

[quote=”911-lover”:18khvk4u]Die was in elk geval in orde toen Ludo die verkocht.
          Deze had ergens rond de 40.000 echte kilometers.
          Ondertussen is die al wel in verschillende handen geweest dus er kan natuurlijk vanalles gebeurd zijn.
          In elk geval miste Ludo zo de Porsche dat hij zijn E46M3 terug verkocht heeft en een 997 Cabrio Carrera S heeft gehaald.
          Gisteren gezien en een echte prachtwagen.
          Tja bloed kruipt …[/quote]

Bedankt voor de blitzreaktie. 😀

Die was in elk geval in orde toen Ludo die verkocht.
            Deze had ergens rond de 40.000 echte kilometers.
            Ondertussen is die al wel in verschillende handen geweest dus er kan natuurlijk vanalles gebeurd zijn.
            In elk geval miste Ludo zo de Porsche dat hij zijn E46M3 terug verkocht heeft en een 997 Cabrio Carrera S heeft gehaald.
            Gisteren gezien en een echte prachtwagen.
            Tja bloed kruipt …

[quote=”911-lover”:3ibj7xve]Idd , dat is de oude wagen van mijn Kennis Ludo.
              Deze heeft hem aan de garage Belien overgegeven bij de aankoop van een E46 M3.[/quote]

Is die volgens u “in orde”,Koen ❓ .Circuit? Weet ge iets van de kilometers?

Idd , dat is de oude wagen van mijn Kennis Ludo.
                Deze heeft hem aan de garage Belien overgegeven bij de aankoop van een E46 M3.

Heb ik die hier niet al eens op het forum gezien ?

Anoniem

ziet er anders wel machtig uit.

[quote=”911-lover”:1hl9bdnw]Was het deze ❓ [/quote]

Inderdaad,datissem.

Was het deze

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.