autohoes

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen autohoes

• Maker
    Discussie
  • Als men een hoes wil kopen om over de P te doen, waar dient men dan rekening mee te houden.
    De P staat altijd binnen, maar wil als zij gebruikt wordt, dat ze piko-bello voor de dag komt?
    De hoes die men kan kopen bij de daeler, zijn dat goede?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Mijn Boxster staat in de winter maanden in een garage en in de zomer maanden onder een grote carport.
      Het zou dus vooral zijn voor als hij enkele dagen moet overleven bij familie in de Ardense bossen.
      Mogelijk kan ik hem ook onderstoppen in de carport voor de zomer maar ik weet niet of ik daar meer kwaad dan goed mee ga doen.

PM

Ik heb de mijne van bij Carnewal. Zeer tevreden van maar mijn wagen staat wel binnen. Misschien even informeren bij Carnewal?

Met een rommelhoes van de Makro heb ik wel ervaring. Is gaan vliegen na een paar minuten :bounce:
          Met een hoes voor buiten moet je sowieso oppassen voor vocht. Regelmatig de hoes er af halen en de wagen laten verluchten is de boodschap.
          Zeker dat stoffen dak zou ik regelmatig goed laten drogen. Nu mag je de beste kwaliteit hebben die er bestaat, met de luchtvochtigheid die er de laatste weken nu al heerst hier in het land, zou ik er toch niet gerust in zijn om de hoes langdurig te laten liggen.

Heeft iemand ervaring met een hoes voor buiten te gebruiken op een Boxster (dus stoffen cabriodakje)??

Er bestaan outdoor en indoor hoezen .Ik heb enkel ervaring met de Porsche covers en die vind ik Ok .
              Een hoes over een wagen in een vochtige garage .Eenmaal de hoes vochtig blijft de wagen ook vochtig ,bij het droger worden kan de wagen minder snel drogen door de vochtige hoes .

Ik heb destijds mijn hoes gekocht bij Van Oers.
                via http://www.vanoersoersgroup.eu komt ge op hun website.

Dit is een maathoes voor buitengebruik: Future

Attachments:
                • FuturePorsche964.jpg
                Anoniem

Die van mij is van een soort stof dus verlucht dat wel.
                  Een buitenhoes die waterdicht is zou ik binnen nooit gebruiken omdat er dan condensatie kan worden gevormd onder de hoes.

is zo een autohoes aan te raden als je garagebox een beetje vochtig is?

Anoniem

Ik heb een originele van Porsche.
                      Licht grijs met Porsche logo en 911 turbo opschrift.
                      Dacht een 300 euro bij de dealer.
                      Stof komt er wel een beetje door denk ik.
                      Ik heb de mijn vorige week vanonder zijn deken gehaald en heeft toch een afstof beurt nodig nu 😀
                      Misschien eens snel rond de kerk rijden deze namiddag :happy: kan ik morgen proper naar Antwerpen Classic bollen.
                      [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/Cover%20Porsche/Porschecover002.jpg[/IMG][IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/Cover%20Porsche/Porschecover005.jpg[/IMG]

Ik heb deze:
                        http://www.carnewal-europe.com/cpx_p011.htm
                        Buitenkant licht glanzende stof, binnenkant zeer zacht. Perfecte pasvorm.
                        Hoezen zijn van Italiaanse makelij.
                        Stuur een mail aan Carnewal en je krijgt asap antwoord.

[quote=”free” post=91675]Kan er lucht door, maar geen stof?
                          Aan de onderkant zacht?
                          Is dat die van 400 euro?
                          Op hun folder is het niet duidelijk.
                          Dank U voor de hulp.[/quote]

Ik heb de “outdoor car cover future”. Is een heel goede. Stof is te vergelijken met wat Geox gebruikt tussen de zool van hun schoenen. Komt in een draagtas. Kijk eens op de Carnewal webstek.

Kan er lucht door, maar geen stof?
                            Aan de onderkant zacht?
                            Is dat die van 400 euro?
                            Op hun folder is het niet duidelijk.
                            Dank U voor de hulp.

De mijne komt ook ook van bij Carnewal. Zeer tevreden over.

[quote=”luc993cabrio” post=91664]Kijk eens bij Carnewal.[/quote]
                                +1

IMG_2701-sized_2012-02-27.jpg

Kijk eens bij Carnewal.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.