- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
9 maart 2010 om 12:41
haha, vanmorgen naar de keuring geweest met me witte boxster, dikke eisenmann klapper Sportuitlaat eronder, rest standaard, maar was benieuwd.
ja, ff gecontroleerd op hun website voor openingsuren, hey is nieuw, je kunt een afspraak maken nu via hun website.
das handig, dit direct gedaan en ja hoor, mocht vanmorgen om 7:15 als eerste op lijn drie naar binnen in eksel.ha, om 7:05 reed ik binnen, luxe joh, op lijn 1 en 2 zat het al vol tot aan de straat….lache, hey? staat al een auto.
hmm, uitstappen, klop klop,
– dag meneer… ook een afspraak?
– eeeuh ja, om 8:15…
– ja, ik om 7:15
– jammer dan, had je er maar eerder moeten zijn…..
– ????….haha, hmmm ja, zo kan het ook, maar geen moeite gedaan om de functie van een afspraak uit te leggen, maakt ook niet uit die extra 15 minuten.idd, 15 minuten later kon ik naar binnen, vriendelijk man controleert papieren en loopt rond de auto heen;
– je chassis nummer aub
– ja, hier
– ok, kun je voorste motorkap even openmaken…..
– sgoed
– hey..ah ja, motor zit vanachter…
– kun je de achterste motorkap even openmaken
– sgoed
– hey, kan niet bij de motor
– klopt, zit in t midden
– ja maar moet de motor zien
– ja, jammer maar gaat niet
– moet hem toch echt zien
– begrijp dat, maar ga echt niet alles afbreken hier om bij die motor te komen. wat wil je er aan zien eigenlijk?
– ff chef vragen…
– sgoed
– ja, tis goed, rij maar door
– je werkt hier nog niet zolang?
– nee, valt dat op
– nee, niet echt, je doet het goed…..haha…..vond ik wel grappig, verder geen opmerkingen, kunnen weer een jaar rijden…
grts,
rob
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.