autokeuring

• Maker
    Discussie
  • jipie, hij is blanco gekeurd, was wel te verwachten maar je weet nooit. Het was een jonge kerel die er redelijk wel verstand van heeft. Moeten jullie ook over de kuil ipv op de brug? Was al aan het nagelbijten over hoe ze mijn p over die brug gingen rijden. Heb mijn vrouw juist wijsgemaakt dat ik iets aan de uitlaat moet laten doen, hihi :sarcastisch . Ik zou toch zo graag die diepere grom hebben, heb gelezen dat er een bedrijf zich daarmee bezighoud om je uitlaat te verbouwen, iemand ervaring mee?

Groetjes

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • @ philpor, ik ben gisteren bij u geweest en moest likkebaarden, schoon machien, ons Sofieken zal wel meevallen, ze is ondertussen al op de hoogte gebracht door den deze zelf
      We zullen dat toerke niet te lang moeten uitstellen want ik kan niet wachten om naar uw kontje te kijken…van uw targa hé, geen misverstanden zelle.

BUSTED!!! :mrgreen:

@youyou

…ik zal eens tot bij ons Sofie moeten gaan om u boekske eens open te doen zeker :ass:
          da gaat u meer koste dan een RSR’k :loser:

ge kunt misschien al beginne met gaatjes in uwen uitlaat te boren…bij mobilettekes helpt da 😀

ge ziet dat ik u gevonden heb,hé,kameraad :drink: :drink:

Ga gerust langs bij Carnewal! Prima service en deftig materiaal! :first:

thx voor jullie advies, ik ga mijn neus eens opsteken bij hen. Wat mijne chef betreft, ik ken haar al 17 jaar en weet dus hoe ik haar moet aanpakken 🙂

De RSR-aanpassing (Carnewal) is veelal “een paar euro minder!” :up:

Als je nu al over zijn betrouwbaarheid twijfelt, niet doen!

Neem gewoon het zekere voor het onzekere,
                  spendeer een paar euro meer (als ge dat aan de chef uitgelegd krijgt :roll:) en stap naar Carnewal.

Het is wel zo dat er kleppen moeten weggenomen worden zodanig je oude uitlaat behouden blijft. Ik heb op kapaza een adverteerder gevonden maar weet niet zeker of hij betrouwbaar is

Weet niet of de Boxster hetzelfde uitlaatsysteem heeft als de 911. Het 964 uitlaatsysteem, bestaat in ieder geval uit 3 delen, die te vervangen zijn door Cup-stukken. Standaard heb je dacht ik bij elkaar 3 kleppen, met een cup-uitlaatstuk kun je je kleppen terugbrengen naar 2 (= mooi blikkig geluid). Als je er dan ook nog een cup-bocht op gaat, heb je nog maar 1 klep, dan komen de naverbrandingsvlammen uit je uitlaat, das heftig, zo heb ik ook een tijdje rond gereden. Maar dat overtreft de keuringsgeluidsnormen, en in cabrio 3.6 gaan je oren suizen. Is te. Ofwel, he achterste uitlaatstuk vervangen will do the job. Maar ik weet niks van Boxsters, dus het zou daarbij zo maar helemaal anders kunnen zijn. :coolness:

jep

[quote=”WES-RS” post=133951]Het is duidelijk wie daar de broek draagt. :mrgreen:[/quote]
                          +1
                          En ze is waarschijnlijk blond … :bounce:

in Maarkedal?

Gewoon die uitlaat laten aanpassen ,je zal meer dan tevreden zijn met het resultaat en de omstaanders ook 😉

Het is duidelijk wie daar de broek draagt. :mrgreen:

Carnewal…
                                  Link hieronder bij de sponsors :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.