Autolift

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Autolift

• Maker
    Discussie
  • Heeft er iemand van jullie ervaring met een autolift

autolift.jpg

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Update

Voor zij die ook graag een prijsindicatie hebben.
      Ik heb al een paar offertes ontvangen waarvan de prijzen toch wel sterk variëren!

De goedkoopste is + 36.000€ de duurste + 60.000€.
      Dit zijn prijzen incl. plaatsing excl. Btw!

Ze werken allemaal op basis van een schaarlift (brug) die men in de kelder inbouwt en waar men dan een platform op plaatst.

Bedankt Frederik :up:

Ik kan voor het ogenblik geen privéberichtjes versturen via het forum dus dan maar hier de firma die de lift bij mij installeerde.

PW Equipment bvba
          Pensionaatstraat 12
          8755 Ruiselede

Bij mij zakt hij geen milimeter als ik erin rij… (zware stalen schaarlift)

Familielid heeft er één. Heb er al eens op gereden met de 996. Was een raar gevoel want op het ogenblik dat je er op rijdt zakt het enkele mm en lijkt het alsof de wagen te de grond gaat komen. Voor de rest is hij er tevreden over. Prijs weet ik niet, is al een 10-tal jaar oud.

Een Porsche 😉

Het liftsysteem zelf kwam op een 35. Maar reken daarbij de volledige toegang tot de kelder, waterafvoer en pompinstallatie onder de lift, dubbele sectionaalpoort, extra sensoren/electronica voor een veilig gebruik en gebouw errond… = een nieuwe Porsche 🙁

Mocht ik nog geld over hebben, zou ik opnieuw hetzelfde doen, de tuin onderkelderen en daar ook zo’n lift inzetten.
                Maar vrij zeker dat dit bij dromen blijft 😐

wat kost zoiets?

Ik ben daar super content van ! 🙂
                    Makkelijk en zo stoer als iemand de kelder bezoekt 8) :happydance:

Ive

geen ervaring, maar hier in de buurt is wel een blok nieuwbouwappartementen en ik heb gezien dat daar een garagepoort is met daarachter ook zo’n lift waarmee de wagens naar de ondergrondse parking/boxen gaan.
                      Geen idee of er problemen zijn of iedereen positief is, ze zijn nog maar een goed jaar bewoond.

Greetz

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.