Automatten

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Automatten

• Maker
    Discussie
  • Hallo
    Ik ben opzoek naar iemand die automatten op maat maakt.
    Kennen jullie iemand die mooi werk levert?

Alvast bedankt

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Aangezien Porsche ze niet meer kon leveren heb ik recentelijk een extra paar matten gekocht in Duitsland.
      Check carpets4you2010 via ebay.de.
      Zeer tevreden met de kwaliteit en pasvorm, bijna OEM met uitzondering van de bestuurdersmat die niet voorzien is van de pvc-kap die onder zetel gaat. Kleur (marine blauw) en stofkwaliteit identiek aan origineel.
      Voor bestelling heeft men mij een lap stof toegestuurd om kleur en kwaliteit te checken.
      Prijs : 149 Eur + 15 Eur transport voor een set van 4 matten

Hopelijk helpt je dit op weg, ze voorzien matten voor praktisch elk type wagen

Attachments:
      • image.jpg
      • image-2.jpg
      • image-2-3.jpg

En bij degene die volledige interieurs doen?
        Doen deze dat ook niet?
        Niemand die een adresje heeft?

Hallo Marc ,ik heb er juist laten maken in Italie voor de 4S en zijn vrij goed van kwaliteit en afwerking voor een belachelijke prijs .
          Eens kijken op eBay bij porsche 996 4S daar heb ze gevonden .
          Mvg

ik zou eens langs gaan bij een tapijtenboer, je weet wel zo’n handel in tapis plein. die konden vroeger een stuk vasttapijt omzomen en zo omdopen tot loper passend bij de vloerbedekking.
            dus op maat gemaakte automatten moet ook lukken, als ze tenminste het geschikte basismateriaal hebben.

Echt op maat
              En het is niet voor een Porsche

Echt op maat of gewoon standaard Porschemaat?
                Vankessel sportscars heeft een uitgebreid assortiment.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.