auto(oldtimer)beurs

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s auto(oldtimer)beurs

• Maker
    Discussie
  • vrienden,
    zo te zien zijn er een paar liefhebbers om naar verschillende beurzen te gaan .
    wel wat vinden jullie hier van en wie gaat er mee?

Beurs:
    MECC te Maastreicht op 11,12,13 januari 2013

13/01/13; straffen

36ste Antwerp expo classic salon op 1,2,3 maart 2013
    3/03/2013 straffen

Techno Classica beurs te Essen op 10,11,12,13,14 april 2013
    12,13,14 straffen (3+)

vul je naam en hoeveel personen bij ieder beurs en we zullen zien wat er van komt. :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
    • voor ons op vrijdag 11 april to 13 april

Straffen waarschijnlijk 10 april aanwezig .

Denk dat je je van draadje vergist … 😉

Welcome hotel. Nacht van 12 op 13/04.

kom gasten wie is er bij in essen

laat je eens horen en waar je zit(hotel)
              :salut: :salut:

verdomme
                kon er weeral nie zijn

maar naar essen zijn we zeker
                is al geboekt
                :relaxman:

XXX

Ik ga trachten zondag te komen, oranje ding rond mijn nek en 50 jaar geschiedenis gaan genieten. :relaxman:

wel deze was de link die we aan het opstarten waren voor naar antwerpen en essen gaan :hail:

Hier de juiste link

@Bart
                      , hierbij de juiste link 😳

[quote=”Mushroom” post=117176]
                        Moest ik zeker zijn dat ‘t door deze delen te laten ontroesten, plamuren en herspuiten zou opgelost zijn zou ik waarschijnlijk al aan de verkoper zijn deur staan

Desicions, desicions…[/quote]

Ik denk dat je in deze een keuze moet maken … “oplappen” voor een paar 1000 euro – of geheel en compleet aan pakken.

In het laatste geval kan je dan wss een tweede portemonnee open trekken – maar weet je uiteindelijk wel wat je hebt.

Mijn insteek zou dan zijn: Hoeveel jaar ben ik van plan deze 964 te houden 💡

.. als je ‘m koopt ..

PB

>> Deze Topic dus << :respect2:

Wim

Die blaasjes kunnen inderdaad iets ergs verhullen.
                            Kijk maar eens in het resto draadje van hans1 hier op het forum. 😯

Bedankt voor het plaatsen van de foto’s
                              Willem jouw foto’s kan ik niet bekijken ,het album is gesloten voor mij . 😥
                              De witte 997 gt3 op de foto’s van Rob is een omgebouwde 996 .

Mush ik had die blaasjes (roest ) ook op mijn 964 ,ikzelf ben over gegaan tot het volledig herspuiten van de wagen .Reken maar op enkele duizenden hiervoor .
                              Proficiat met de gulf . :applaus:

WillemB, bedankt voor de uitleg! :respekt:
                                Had zo’n bedrag in gedachten, alhoewel ik waarschijnlijk nog een 500 Euro extra moet rekenen want die plek aan de zijdeur én die plek op dezelfde foto onder het raampje zijn eigenlijk 2 verschillende plekken op 2 verschillende carrosseriedelen, maw: dubbel werk, uitnevelen, etc…
                                Moest ik zeker zijn dat ‘t door deze delen te laten ontroesten, plamuren en herspuiten zou opgelost zijn zou ik waarschijnlijk al aan de verkoper zijn deur staan want de rest van de wagen staat me hard aan, ik vrees alleen al tegen de 3000 Euro kwijt te zijn aan carrosseriewerk en dat terwijl het onderhuids misschien nog vele malen erger is.
                                Desicions, desicions…

@ Luc993cabrio: soms moet je -om iets ten volle op prijs te kunnen stellen- eens een stap terug doen zodat je weer weet hoe gelukkig je mag zijn met wat je reeds hebt, daarom zou ik eventueel eens een 964 overwegen :mrgreen:
                                Nee, nee, grapje! :drink:
                                Ik maak er hier geen geheim van dat de 964 voor mij DE oer-Porsche is en dat die al lang in mijn been bijt. Ik maak me ook geen illusies, toen ik terug in mijn 996 4S kwam brulde die harder en ging hij harder, maar there’s something about a 964 😉 Gewoon, voor de heb… :engeltje:

[quote=”Mushroom” post=117108]Thx for sharing! :first:
                                  Ben er niet geraakt, klokkie gekocht in NL en naar een 964 wezen kijken… Zelfs (alleen met de vriendin) een proefrit mogen gaan maken :respekt:[/quote]

@Musch, ook aan het rondkijken voor ne :driver: :driver: :driver: 964

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.