auto(oldtimer)beurs

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s auto(oldtimer)beurs

• Maker
    Discussie
  • vrienden,
    zo te zien zijn er een paar liefhebbers om naar verschillende beurzen te gaan .
    wel wat vinden jullie hier van en wie gaat er mee?

Beurs:
    MECC te Maastreicht op 11,12,13 januari 2013

13/01/13; straffen

36ste Antwerp expo classic salon op 1,2,3 maart 2013
    3/03/2013 straffen

Techno Classica beurs te Essen op 10,11,12,13,14 april 2013
    12,13,14 straffen (3+)

vul je naam en hoeveel personen bij ieder beurs en we zullen zien wat er van komt. :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 45)
    • Ik ben misschien iets voorzichtiger dan Bully :sarcastisch maar heb iets meer ervaring met een 964.

De roest rond de voorruit kan je pas echt beoordelen als de ruit met rubber eruit ligt, als het meevalt € 750,– a € 850,–.

Voor de andere delen reken op € 500,– per deel, is 2 delen dus € 1000,–.

Maakt een totaaltje van pak em beet € 1.850,–.

Ik ga er hiervan uit dat alle aangetaste plekken kaal geschuurd worden, antiroest behandeld worden en opnieuw gespoten worden met uitwasen naar de omliggende delen om kleurverschil te voorkomen.

Als je de plekken gaat behandelen dmv spotrepair wordt het natuurlijk een ander verhaal.

EDIT: Bedankt voor de info mbt de Antwerpse beurs 🙂

[quote=”Mushroom” post=117121]Gulf en Pepijn :sarcastisch

[/quote]Gefeliciteerd met de Gulf 8) Die plekjes lijken mee te vallen en dat kost niet veel. Behalve als je de auto gaat strippen maar dat geldt voor alle auto’s van die leeftijd.

[quote=”WillemB” post=117120]
          Kreeg idd ook nog een folder van de Antwerpse Classic Salon. Er staat op de voorkant Porsche 911, 50 Years fascination racing history. Weet iemand hier of dit het thema is :?:[/quote]
          Yup, kreeg eerder deze week bericht dat het thema “50years of Porsche 911 Racing History” is.

Gulf en Pepijn :sarcastisch

Iemand een idee hoe groot de onderhuidse schade zou zijn bij deze?
            En wat het zou kosten om deze plekjes weer goed te krijgen?

Hier zowel aan de zijkant van het portier als aan de onderkant van het driehoekig achterruitje

Steenslag

Hier ook nog een paar foto’s van de MECC van vandaag.

Klik hier!

Kreeg idd ook nog een folder van de Antwerpse Classic Salon. Er staat op de voorkant Porsche 911, 50 Years fascination racing history. Weet iemand hier of dit het thema is ❓

[quote=”Mushroom” post=117108] klokkie gekocht in NL en naar een 964 wezen kijken..[/quote]Wat voor klokkie? En welke 964?

Thx for sharing! :first:
                  Ben er niet geraakt, klokkie gekocht in NL en naar een 964 wezen kijken… Zelfs (alleen met de vriendin) een proefrit mogen gaan maken :respekt:

Vanmorgen naar de Interclassics in het MECC geweest. Was leuk maar na twee uur wel weer gezien.
                    De foto’s

Van de worsten blijf ik af (ben ne veggie). Het enigste stukske vlees waar ik nog is in bijt is een borst (en die moet behoren tot een levend exemplaar van het vrouwelijke geslacht van de Homo Sapiens) dus t zal borst(en) met bier zijn. :drink:

ik ben er zeker van dat we de Duitse borsten ,oei worsten en bieren zullen lusten.
                        we spreken zeker af

Ik ben op de beurs vrijdag en zaterdag. Vrijdag overnachten in Essen, zitten niet in Mövenpick maar in het Welcome hotel (vlak bij de Porscheplatz 😉 ). Kunnen natuurlijk wel afspreken om een deftige Duitse kuip te drinken :drink:

wie weet ben je er her zelfde weekend en kunnen we s’avonds ééntje drinken in de bar van het hotel. :mrgreen:

Merci voor de info. :respect2: Ik ga het ff checken

ja hoor

hotel Moevenpick
                                Am Hauptbanhof 2
                                45127 essen
                                duitsland
                                004920117080

zeer mooi hotel
                                prijs kwaliteit dik in orde
                                en het ontbijt van te smullen

ik boek altijd via booking.com

in essen weet ik een mooi hotel zijn ;pal aan het stastion en juist voor de grote winkel straat.

Heb je wat meer info mss? 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.