autoradio boxster

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster autoradio boxster

• Maker
    Discussie
  • ik heb nog een vraagje; mijn ’97 boxster, heeft een porsche radio-cassettespeler…en geen luidsprekers in de deuren. Nu had ik graag een andere radio-cd-dvd (reeds in mijn bezit) laten steken samen met 2 luidsprekers in de deuren.
    Moet dit in een porsche garage gebeuren, om eventuele problemen met boordcomputer te vermijden ? Enig idee wat mij dat bij hen zou kosten ?
    Andere opties ? 😳

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Dit is graag gedaan hoor maar dit is dus wel een richt prijs en het kan dus altijd minder zijn

0

dank u, nu heb ik toch een idee wat het kost om dit door een vakman te laten installeren.

0

200 OK

0

kan er mij toch iemand een idee geven van de prijs ?

0

zaterdag open van 10u tot 15u

0

Boxen heb ik nog niet gekocht omdat ik de diepte en breedte niet ken. Ik had gedacht er in elke deur 1 te steken.
                TENZIJ !! jullie iets anders aanraden. ???
                Het hoeft geen Bose te zijn, als de kwaliteit/prijs maar goed is en ze er liefst nog goed uitzien. suggesties ?
                Het is zo’n toestelletje zonder lader maar met ingebouwd tft 3.5 inch schermpje. Als het even goed speelt als het eruit ziet, zal het fun zijn !

jullie openingsuren ? zaterdag open ?

0
                Anoniem

ik heb thuis nog twee zwarte panelen van een 97′ boxster liggen voor een ronde speaker in te plaatsen. Heb mijn geupgrade naar de 2002 look.

0

Is het met een cd lader ? en hoeveel boxen wil je en hebben deze de juiste pas vorm ?

0

richtprijs ?

0

Ba nee je kan die zelf monteren of laten doen in een zaak die radio’s verkoopt. Wij doen dit ook wel maar ik kan er moeilijk een prijs op zetten.

Luc

0
                      10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.