autoradio boxster

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster autoradio boxster

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • ik heb nog een vraagje; mijn ’97 boxster, heeft een porsche radio-cassettespeler…en geen luidsprekers in de deuren. Nu had ik graag een andere radio-cd-dvd (reeds in mijn bezit) laten steken samen met 2 luidsprekers in de deuren.
      Moet dit in een porsche garage gebeuren, om eventuele problemen met boordcomputer te vermijden ? Enig idee wat mij dat bij hen zou kosten ?
      Andere opties ? 😳

Ba nee je kan die zelf monteren of laten doen in een zaak die radio’s verkoopt. Wij doen dit ook wel maar ik kan er moeilijk een prijs op zetten.

Luc

richtprijs ?

Is het met een cd lader ? en hoeveel boxen wil je en hebben deze de juiste pas vorm ?

Anoniem

ik heb thuis nog twee zwarte panelen van een 97′ boxster liggen voor een ronde speaker in te plaatsen. Heb mijn geupgrade naar de 2002 look.

Boxen heb ik nog niet gekocht omdat ik de diepte en breedte niet ken. Ik had gedacht er in elke deur 1 te steken.
                TENZIJ !! jullie iets anders aanraden. ???
                Het hoeft geen Bose te zijn, als de kwaliteit/prijs maar goed is en ze er liefst nog goed uitzien. suggesties ?
                Het is zo’n toestelletje zonder lader maar met ingebouwd tft 3.5 inch schermpje. Als het even goed speelt als het eruit ziet, zal het fun zijn !

jullie openingsuren ? zaterdag open ?

zaterdag open van 10u tot 15u

kan er mij toch iemand een idee geven van de prijs ?

200 OK

dank u, nu heb ik toch een idee wat het kost om dit door een vakman te laten installeren.

Dit is graag gedaan hoor maar dit is dus wel een richt prijs en het kan dus altijd minder zijn

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.