autorola

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Een aanrader om je auto te verkopen is http://www.ikwilvanmijnautoaf.be/

Buiten de goed gevonden domeinnaam heb ik via die website daar vorig jaar 2 auto’s verkocht van mijn kinderen.

De slogan “Verkoop je auto in 1 dag” is wat optimistisch maar binnen de week waren de 2 wagens wel verkocht.

Het idee is simpel en gratis. Als particulier is de registratie gratis, als handelaar betaal je. Er zijn meer dan 8000 handelaars aangesloten in B en NL dus dat verhoogt je kansen.
      Na registratie bepaal je zelf de min. vraagprijs die je wenst (moet wel realistisch zijn natuurlijk), je plaatst foto’s en beschrijft de wagen met alle eventuele defecten en/of beschadigingen. Het zijn handelaren die bieden en de kosten moeten betalen. Zij zijn ook verplicht van de wagen af te nemen bij akkoord, tenzij ze kunnen aantonen dat de omschrijving niet correct was.

Ik heb voor beide wagens mijn vraagprijs gekregen en de wagens werden ook direct afgehaald, dus geen keuring meer moeten laten doen. Alles netjes afgehandeld, zeker een aanrader.

Natuurlijk weet ik niet of de website echt intressant is voor wagens uit de hogere prijsklasse.

0

ken iemand die er heeft gewerkt… een beetje een sweatshop. Van wat ik gehoord heb kan mij niet vinden in de manier waarop de chef zijn zaak (laat?) runnen.

Ook niet echt mijn probleem daar ik puur particulier ben en dus in principe nooit met autorola in contact zal komen

0

Heb via Autorola al wagens verkocht. Steeds goed verlopen. Kopen kan enkel door geregistreerde handelaars, niet door particulieren. Eén van de drie wagens is opgehaald door een Rus.

0

ja heb ik gelezen, vanaf 15000€ komt er 334€ commissieloon bij voor autorola zelf maar taksen tussen particulieren dat denk ik niet. Invoeren is volgens mij het belangrijkste euvel. Dit is geen veilingsite waarbij je taksen moet betalen voor gerechtelijke inbeslagnames of zoals bij faillissementen denk ik.

0

Daar komt nog een berg taks bij en dergelijke.
              Op het einde van de rit kom je echt niet of nauwelijks goedkoper uit. 😉

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.