Autoruiten polijsten

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Autoruiten polijsten

• Maker
    Discussie

• Geert Silverans
    Deelnemer

Heeft er iemand ervaring met het polijsten van autoruiten ?

Ik verwacht hier geen mirakels van maar ze zouden blijkbaar kleine krassen kunnen verwijderen op deze manier.
      Iemand een adres hiervoor ?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • [quote=”cabrio wim” post=182257]En waar is het eindresultaat 🙄

Ik kan ook een geschuurde auto in de grondlak laten zien, maar dan heb je nog niet het eindresultaat. ;)[/quote]
        Inderdaad, ik zou ze ook wel eens willen zien als het klaar is, en dan in tegenlicht. Ik geloof nooit dat je dezelfde gelijkmatige bolling kan behouden op deze manier …

Voor amper 265€ kan ik je aan een nieuwe ruit helpen

http://www.kapaza.be/nl/onderdelen/porsche-964–nieuwe-voorruit-88788646.htm

Wim

En waar is het eindresultaat 🙄

Ik kan ook een geschuurde auto in de grondlak laten zien, maar dan heb je nog niet het eindresultaat. 😉

Zat een nieuwe ruit in de 964 maar deze is door mij vakkundig naar de kl*ten geholpen bij de demontage 👿

Dan maar een 2de hands ruit aangeschaft voor een lage prijs, die zag er nog erg goed uit en had amper zichtbare steenslag.
              Nu da wagen klaar is en buiten in de zon staat zie je duidelijk de aftekening van de ruitenwissers en putjes in het glas van zand etc.

Vandaar mijn vraag.

Dit ziet er toch iets knap uit… klik

Hoe erg is de ruit eraan toe? Maar zoals Wim al zegt, verwacht er niet te veel van. Glas is hard, en krassen / steenslag zijn vaak diep. Wil je dat eruit halen dan moet je diep gaan polijsten waardoor je golven gaat krijgen in je ruit.

Ik polijst ze enkel om ze schoon te krijgen voor je er een sealant opzet.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Wim

Niet aan beginnen want resultaat is niet wat je verwacht. 💡

Dus inderdaad geen mirakels van verwachten, die gebeuren alleen in Lourdes, en daar heb ik ook mijn twijfels over. :mrgreen:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.