Auto’s en koffie 28 juni a.s. bij CCR in Hulst

Home Forum Porsche Uitstappen Auto’s en koffie 28 juni a.s. bij CCR in Hulst

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Naar het gezever van wel en niet doorgaan Cars en Coffee, hebben Timo en ik besloten het bij ons te doen.
      Dus heb er op het Nederlandse forum en hier nu een melding van afgeven.
      Iedereen die dan wil komen even laten weten, en vanaf 20 personen gaat het door.
      Timo en ik zorgen dan voor koffie en koffiekoeken.
      Tijd vanaf 10.00 tot 14.00 uur.

Diablo 2 pers.
      MDMike 2 pers.
      Philip ??

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Spijtig, iets te laat gelezen. Nogal drukke week achter de rug. Moest het toch nog doorgaan, dan mag je mij zeker opschrijven. Kom hier morgen ochtend nog wel even piepen.

Groeten, Bert

Wim

Bij deze afgeblazen, ga voor 6 auto’s die definitief ingeschreven hebben, en de op goed geluk komende passanten niks regelen.
          Jammer maar is niet anders, dus morgen allemaal lekker uitslapen. :mrgreen:

Dag Wim,

Zal proberen te komen omstreeks 10u30. Proberen zeg ik wel want zaterdagavond barbecue bij de buren en zondagnamiddag heb ik verplichtingen in Ieper.
            Als ik tussenin nuchter en fris genoeg ben kom ik al dan niet alleen af…. In ieder geval moeten we eens afspreken in de streek van Zeeuws-Vlaanderen.
            N.b. Heb ei zo na een mooie rit klaarliggen van ongeveer 120 km met start en aankomst in Damme… een rit voornamelijk door Zeeuws-Vlaanderen….misschien moet ik binnen afzienbare tijd de mensen hier op het forum uitnodigen om deel te nemen. Misschien kun jij dan de Porschisten uit Nederland uitnodigen…
            Maar goed, meer daarover volgende maand… in ieder geval succes zondag !!!
            Mvg Philip911 🙂 ) )

Hoi,

Dan zal ik er ook zijn rond 11 uur ,zal er zijn met twee man,
              Zal er zijn met de 928,

Groeten Mike

Wim

A.s. zondag 28 juni Philip.

Dag Wim,

Ben en was niet op de hoogte. Mag ik weten wanneer, welke datum maw, het doorgaat aub?
                  Mvg Philip911 🙂

Wim

Nee Mike, er is geen rondrit.
                    Is een noodsprong die ik nu maak, omdat er mensen waren die naar Terneuzen wilden komen, en Timo en ik dit nu doe voor de fun.
                    Want de organisatie van de echte cars en coffee zijn blijkbaar failliet.

Dus gewoon naar Hulst komen Aziëweg 21 A + B (indusriterrein) wat kletsen en wat Nederlandse en Belgische forum leden leren kennen, en elkaars Porsche’s bewonderen. 💡

Wil eigenlijk wel weten of je komt of niet, want bij te weinig belangstelling gaat het gewoon niet door.
                    Ook voor de koffie en koeken. 💡
                    Dus even melden ja of neen en met hoeveel personen.

Hoi,

Mag ik eens weten waar het is en het adres,als het goe weer is zou ik wel eens afkomen,is er dan rond rit ook.

Groeten Mike

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.