Autosalon

• Maker
    Discussie

• Guy
    Deelnemer

Voor de mensen die niet kunnen gaan … 😉
      en omdat het zolang geleden is dat ik nog iets gepost heb (beetje te druk met verhuizen … 😕 )
      Een impressie van de Porsche stand :

Btw. welke kleur is dit ???

let op de leuke reflectie in de ruit 😳 :

En voor dezelfde prijs 😯 –

… en had U nog graag een optie ? euh, ja, geef mij maar die brandstoftank van 90 Liter …. 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
      • 8) me2

Me too 😉

Dito hier

Uitstekend idee Mark. Ben al geïnteresseerd.

zeker doen, Mark, zeker doen… ❗ ❗ 😀 wink:

Anoniem

mocht er iemand interesse hebben in de R8….. levering 2e semester 2008….idd
                  in mei komen er normaal 2 bij ons binnen, zal jullie wel op de hoogte houden. Mss es leuk om een bijeenkomst te houden met een SPYKER’s en R8’s op de achtergrond….samen met x-aantal P’tjes uiteraard.
                  Zal het bij ons wel es voorstellen.

Voor de geïnteresseerden. Paint to sample noemt “Kleur op staal” in België, optiecode 789 en kost 3412.20 Eur BTW in.

Voor dat geld kan je 1 krijgen in om het even welk kleur je kan bedenken.

[quote=”ken”:6h8l9an1]Vorige week ook ff gaan zien op het salon.
                      ff nog een paar foto’s posten van het autosalon, de stand van Porsche stond ni echt zoveel speciaals vond ik, maar buiten hadden ze ook blijkbaar een uitgebreide stand 😉
                      [/quote]

Idd, had ook het geluk daar te kunnen vertoeven 😉
                      Om te watertanden wat daar bij elkaar stond!!!

[quote=”ppp 356″:2lp67inn][quote=”SimonSays”:2lp67inn]Die RS mist zijn Magnesium velgen al… Kost 5000EU voor ‘n setje, als je ze al vindt… Beetje overpriced, want is precies geen clubsport (geen rolkooi)[/quote]

Volgens de advertentie zijn de originele magnesiums erbij, staat ook nergens in dat het een RSR is, dus geen rolkooi is normaal op de 964RS.[/quote]

…ik zie de advertentie nu pas…de rolkooi staat er wel degelijk in…ze is van Heigo. 964RS wordt standaard zonder kooi geleverd.

42.500 is geen slechte prijs voor een RS met 66.000km. Er bestaan gekkere aanbiedingen. En toch zou ik niet deze kopen…er bestaan voor een paar dollars meer, leukere exemplaren!

ken

Vorige week ook ff gaan zien op het salon.
                          ff nog een paar foto’s posten van het autosalon, de stand van Porsche stond ni echt zoveel speciaals vond ik, maar buiten hadden ze ook blijkbaar een uitgebreide stand 😉

[quote=”SimonSays”:2v1otno5]Die RS mist zijn Magnesium velgen al… Kost 5000EU voor ‘n setje, als je ze al vindt… Beetje overpriced, want is precies geen clubsport (geen rolkooi)[/quote]

Volgens de advertentie zijn de originele magnesiums erbij, staat ook nergens in dat het een RSR is, dus geen rolkooi is normaal op de 964RS.

blijkbaar zijn ze er afzonderlijk bij. Staat toch bij de uitrusting 😉

Die RS mist zijn Magnesium velgen al… Kost 5000EU voor ‘n setje, als je ze al vindt… Beetje overpriced, want is precies geen clubsport (geen rolkooi)

[quote=”MichM3″:1fj33y6f]
                                  Wat die RS betreft, merci voor ‘t aanbod maar voorlopig effe rustig houden…op welke ebay staat ie trouwens? Belgie, Duitsland, Frankrijk? Ben wel es benieuwd om te zien wat er aangeboden wordt…linkje? 🙂 [/quote]

HIER staat ie

[quote=”Guy”:2jj8w0x3][quote=”stefx911″:2jj8w0x3]Verhuizen Guy ?

Verlaat je Mortsel ?[/quote]

Integendeel Stef !
                                    In vogelvlucht wonen we nu ongeveer 250 meter van elkaar 😆
                                    … en ik heb nu ook een garage … maar ze staat nog vol rommel 😕 [/quote]

Hey, leuk!

Voordien zal het in vogelvlucht ook niet veel meer dan 250 meter geweest zijn.
                                    Stuur me eens een pm of mailtje met je nieuwe adres hé, ben benieuwd waar…

Een garage! das leuk hé. Speciaal daarom verhuisd ? 😉

Dus plaats voor nog een extra wagen ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.