Autosalon 11-20 januari 2013

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Autosalon 11-20 januari 2013

• Maker
    Discussie
  • Ik ga zoals elk jaar naar de Autosalon om aldaar een fotoreportage te maken en natuurlijk ook om te genieten van de auto’s en de sfeer.

Hierbij had ik graag hulp, gezien mijn financiele situatie zou het me erg goed uitkomen als iemand aan gratis tickets kan komen en ik er 1 zou mogen 🙂 😳

Hieronder komen in ieder geval al de foto’s die ik daar ga maken, voor mijn impressie van de Autosalon van 2012 verwijs ik u graag door naar de desbetreffende pagina op mijn site: http://spykerforce.weebly.com/autosalon-brussel-2012.html

Hartelijk bedankt voor hulp!!

P.S. Afbeeldingen blijven staan op die plek op mijn site, ze worden niet verwijderd, dus de links ernaar zullen blijven bestaan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
    • Iemand interesse in een 996 van ’98 MET 140000KM, kan mijn motor ruilen met deze.
      Paar dingen die me tegenhouden waaronder ten eerste de kleur :think: kanariegeel

Wow, jij bent een knap fotograaf, proficiat ga zo door zou ik zeggen, en je mag vooral veel p’s fotgraferen dat vinden wij leuk :applaus: :salut:

[quote=”Mushroom” post=118085]Heel die lap tekst als opbouw om dan gewoon een scharrel te kunnen posten…
          Tsssssssssss…. [/quote]

Een lap tekst? Waar? :wtf: :mrgreen:

[quote=”Funny” post=118010]Bedankt voor de foto’s .
            Joe ik ken heel weinig af van moto’s maar als je op jouw stapt dan zijn je benen toch wel verbrand 😥 .
            Als ik die uitlaatpijpen zie . 😳
            Zoals eerder al geschreven knappe moto . :applaus:[/quote]

De uitlaat heeft ons inderdaad veel kopzorgen bezorgd, aangezien de motor verlaagd is, paste de uitlaat natuurlijk niet meer onder de kader en hierdoor moest ik er op deze manier dan weg mee. Voetje op de forward controls en je hebt geen last van warme beentjes :happy:

Van mij mag de koper de uitlaat vergulden, maakt mij niet uit :D. Velen vragen ook in welke kleur hij uiteindelijk gaat komen 🙄
            Porsche classic grey kennen ze blijkbaar niet :respect2:

Heel die lap tekst als opbouw om dan gewoon een scharrel te kunnen posten…
              Tsssssssssss….

:respekt:

:first:
                ik ga ook voor passie veren +1

en ja de verkleuring ben je dan kwijt.

PB

Voor de niet gepassiveerde onder ons:

[i]Wikipedia:
                  Het eigenlijke passiveren geschiedt bij roestvast staal door een behandeling in een bad met salpeterzuur, waardoor de passieve toestand terugkeert door herstel van het laagje chroomoxide. Door deze behandeling krijgt het onderliggende metaal zijn oorspronkelijke corrosiebescherming terug.
                  Bij staal wordt citroenzuur als passiveervloeistof toegepast. Het resultaat van het passiveerproces is meestal een zilvergrijs oppervlak.[/i]

Dus als ik het goed begrijp, ben je net die mooie verkleuring van de las kwijt?

EDIT: Passie veren lijkt me dan wel een mooier resultaat op te leveren. :relaxman:

beiden gelijk, maar zou op zn minst de lassen passiveren.
                    maar das ook maar mijn mening, denk als je zo een machien kan maken, je niet zit te wachten op mijn mening.

Zoals de uitlaten nu zijn: puur vakmanschap. Als je ze laat chromeren of i.d kunnen ze evengoed uit een chinese catalogus komen. Natuurlijk, mijn mening hé. 😉

PB

Ik ben net van mening dat deze “onbehandelde look” het verschil maakt. 😎

nice pics :respekt:
                          nice cars and bike :first:

maar vraagje voor de Joe: waarom zijn de pijpjes niet behandeld? of ben je van plan deze nog te bewerken, persoonlijk zou ik ze bij Packo binnensteken kost een peulschil en ze blinken als was het chroom…

Bedankt voor de foto’s .
                            Joe ik ken heel weinig af van moto’s maar als je op jouw stapt dan zijn je benen toch wel verbrand 😥 .
                            Als ik die uitlaatpijpen zie . 😳
                            Zoals eerder al geschreven knappe moto . :applaus:

+1!! :respekt:

Mooie foto’s zeg :first: :respect2:

:respect2: thx Alexander

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.