Autosalon 11-20 januari 2013

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Autosalon 11-20 januari 2013

• Maker
    Discussie
  • Ik ga zoals elk jaar naar de Autosalon om aldaar een fotoreportage te maken en natuurlijk ook om te genieten van de auto’s en de sfeer.

Hierbij had ik graag hulp, gezien mijn financiele situatie zou het me erg goed uitkomen als iemand aan gratis tickets kan komen en ik er 1 zou mogen 🙂 😳

Hieronder komen in ieder geval al de foto’s die ik daar ga maken, voor mijn impressie van de Autosalon van 2012 verwijs ik u graag door naar de desbetreffende pagina op mijn site: http://spykerforce.weebly.com/autosalon-brussel-2012.html

Hartelijk bedankt voor hulp!!

P.S. Afbeeldingen blijven staan op die plek op mijn site, ze worden niet verwijderd, dus de links ernaar zullen blijven bestaan

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
    • Bedankt! Ik doe mijn best!

Héél knappe foto’s! 😯

Voor de algehele impressie van de Autosalon verwijs ik jullie graag door naar de foto’s op mijn website:
          http://spykerforce.weebly.com/autosalon-brussel-2013.html

Op de een of andere manier kan ik geen foto’s bijvoegen als bijlage 👿 , dus ik kan alleen linken naar de foto’s op mijn website (die er dus altijd zullen blijven staan).

Joebarreke: ik heb na flink wat zoeken jouw motor gevonden, en heb er snel wat foto’s gemaakt.

[IMG]http://imageshack.us/a/img443/3600/dsc4783assmartobject110.jpg[/IMG]
          [IMG]http://imageshack.us/a/img404/1153/dsc4773assmartobject110.jpg[/IMG]

Blijft een FERM machien

:applaus: :applaus: :applaus:

fotoshoot07102012012.jpg

:drink:

[quote=”PatrickB” post=116813][quote=”joebarreke” post=116808]

Dat 280 bandje achteraan is in de bochten inderdaad wat wennen :lol:[/quote]

Een V-max én bochten, die 2 zijn nooit voor elkaar gemaakt geweest. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

wil je niet tegenspreken maar moet wel, heb zo’n ding ooit eens door een paar bochten gejaagd(was de mijne niet :mrgreen: à )maar da ging godverdomme(pardon my german)wel vlot, kwam wel juist van mn 748…. contradictus interminus, i know :geek: :mrgreen:

Heb de motor ter goeder trouw achtergelaten, zal wel eens gaan kijken maar niet elke dag 😉

Staat “JoeBarreke” op jouw badge vermeld zodat we jou herkennen 😀 ❓

schoon machine, ik zie hem wel staan volgende week 🙂

sta jij ook op de stand? of heb je hem in vertrouwen achter gelaten?

PB

[quote=”joebarreke” post=116808]

Dat 280 bandje achteraan is in de bochten inderdaad wat wennen :lol:[/quote]

Een V-max én bochten, die 2 zijn nooit voor elkaar gemaakt geweest. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[quote=”Funny” post=116798]Joe wat een machien :applaus:
                            Daar rijd ik me mee te pletter vrees ik :oops:[/quote]

:respect2:

Dat 280 bandje achteraan is in de bochten inderdaad wat wennen 😆

Joe wat een machien :applaus:
                              Daar rijd ik me mee te pletter vrees ik 😳

[quote=”joebarreke” post=116725]

Paleis 1 stand 11A bij de customshow ;)[/quote]

Top! Als ik tijd heb kom ik langs. Staat wel rot voor foto’s :/

toen ik mijn vrouw een Mini kocht, kreeg ik spontaan uitnodiging om eens naar de Mini stand te komen en regelmatig een leuke brochure.
                                  Doet Porsche zo iets?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.