Autosalon 11-20 januari 2013

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Autosalon 11-20 januari 2013

• Maker
    Discussie
  • Ik ga zoals elk jaar naar de Autosalon om aldaar een fotoreportage te maken en natuurlijk ook om te genieten van de auto’s en de sfeer.

Hierbij had ik graag hulp, gezien mijn financiele situatie zou het me erg goed uitkomen als iemand aan gratis tickets kan komen en ik er 1 zou mogen 🙂 😳

Hieronder komen in ieder geval al de foto’s die ik daar ga maken, voor mijn impressie van de Autosalon van 2012 verwijs ik u graag door naar de desbetreffende pagina op mijn site: http://spykerforce.weebly.com/autosalon-brussel-2012.html

Hartelijk bedankt voor hulp!!

P.S. Afbeeldingen blijven staan op die plek op mijn site, ze worden niet verwijderd, dus de links ernaar zullen blijven bestaan

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
    • fotoshoot07102012006.jpg

Paleis 1 stand 11A bij de customshow 😉

WOW 😯 Dat is nog eens een machientje met ballen aan zijn lijf 🙂

Dik apparaat! Laat maar weten welke stand, dan wip ik zeker eens binnen als ik nog tijd heb!

28072012303.jpg

Vanavond weet ik meer, in de namiddag moeten we alles in orde gaan brengen.

Ik ga volgende maandag.
              Ga daar eens goed rondkijken achter een nieuwe DD.

[quote=”joebarreke” post=116546]mijn v-max zal op de customshow staan in paleis 1, moest je daar passeren ;)[/quote]

Kan je een foto posten? En op welke stand staat hij? Ben niet bekend met motorfietsen, ligt buiten mijn interessegebied. Maar zal er voor jou dan eens langslopen 😉

joebarreke, de jouwe of 1 als de jouwe?

ik ga normaal eens kijken op het salon,
                  ben ook nog kaarten aan het versieren,

moet wel lukken, net nieuwe auto (DD) besteld, dan krijg ik er wel een koperskaart bij zeker?

mijn v-max zal op de customshow staan in paleis 1, moest je daar passeren 😉

Klopt, die was er vorig jaar ook, toen voor de eerste keer gehouden. Wegens tijdgebrek had ik die zaal niet kunnen coveren 😐

Trouwens, bedrijfs- en vrijetijdswagens dit jaar, en er staan nagenoeg geen luxemerken? SLS AMG is bijv. toch een vrijetijdsauto 😀

was die hal met sportwagens er vorig jaar ook al niet ?

Oei, precies genoeg hulp gekregen hier, maar kreeg nooit melding van een geplaatste reactie 👿

Inmiddels is de perskaart geregeld (vandaag), was iets misgelopen blijkbaar daar. Vandaag ook pas erachter gekomen dat het inderdaad een bedrijfsautosalon is, maar met inderdaad een grote hal met 50 speciale auto’s (Dreamcars for whishes). Kost wel 7 euro extra, maar dat ontwijk ik gelukkig met de perskaart.

Dus Porsche Special komt er zeker van mijn kant, maar veel P.’s gaan er niet staan vrees ik..

Bedankt voor de goede hulp mensen!!

Dit jaar zal er een hall met sportwagens zijn .

[quote=”luc993cabrio” post=115786]Denk dit jaar bedrijfs- en vrijetijdswagens 😎 😎 :cool:[/quote]

Luc, +1

Denk dit jaar bedrijfs- en vrijetijdswagens 😎 😎 😎

is het dit jaar autosalon of bedrijfswagen ? maakt op zich niet veel uit, want ik ga toch eens kijken, of is dit niet meer ?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.