Autosalon 2008

Home Forum Porsche Uitstappen Autosalon 2008

• Maker
    Discussie

• Daggie
    Deelnemer

15/01 is het gala-avond.

Mensen die daar naar toe gaan?

Toevallig niemand die ook een pasje voor bij Porsche weet te versieren voor mij 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
      • ik ook centrum Gent. 🙂

alst in gent is en ik nie moe werken wil ik zeker mee gaan eten

tja en als ik moet werken mag je uw wagen bij mij op de parking aan de kouter zetten of de zuid gewoon een seintje geven is voldoen

kzal dan extra oogje in het zeil houden mmm dan heb ik ook nog iets om ne gansen avond naar te kijken heheh 😉

Zeker en vast!! 🙂

Dat zie ik zeker zitten !

Ik weet het dat mijn blog dringend een beurt moet. Heb het zoals Koen zegt al veel te druk gehad door mijn nieuwe job. Ik amuseer me wel, maar is bijv. al twee maanden geleden dat ik de Porsche nog uitgehaald heb.

Wel kriebelt het bij mij om hier in het Gentse op een avond eens allemaal samen te gaan eten en nog eens lekker bij te babbelen. Zouden jullie het zien zitten om in de week in Gent samen te dineren ? Zoals Mich vorig jaar dat gedaan heeft in Dilbeek…

Rufie is net als ik van werk en dus leven verandert .
                  Ook zijn tijd zal ineens behoorlijk verandert zijn vermoed ik 8)

Hoi rufie, geen zin of tijd meer om aan je blog te werken ? Die wordt al een tijdje niet meer geüpdatet precies…

Het autosalon heb ik dit jaar aan mij laten voorbijgaan, de eerste 2 à 3 jaar staat er toch geen aanschaf gepland.

Inderdaad, welkom in het multicriminele Brussel (en omgeving)

Heizel Expo wordt gevaarlijke buurt.
                        Vorig jaar was ik op zoek naar een nieuwe job. Bij gebrek aan bedrijfswagen heb ik meerdere malen de Porsche genomen in hartje Brussel om te gaan solliciteren. Niks van problemen gehad. Ik ga één keer naar een jobbeurs op de Heizel met de Mercedes van mijn vrouw en rarara, ik kom terug en het hele knipperlichtblok is vakkundig er uit gehaald zonder iets te beschadigen. Waar houden ze zich tot mee bezig. Wagen stond zelfs goed in het zicht.

[quote=”Setakira”:1zk4kmem]
                          Pech 993S, snel kaarten laten blokkeren en nieuwe papieren aanvragen is enigste wat je kan doen.[/quote]

Het leed is geleden, alle kaarten zijn geblokkeerd en nieuwe aangevraagd.
                          Nieuw rijbewijs heb ik direct gekregen, dat maken ze terwijl je wacht op het gemeentehuis. Mijn identiteitskaart zal een 4 tal weken op zich laten wachten maar dat speelt geen rol want heb een reispas om me te kunnen identificieren in het buitenland.

Wat ik in ieder geval nooit meer zal nodig hebben is een portefeuille. Eén keer me liggen hebben tot daar toe maar geen 2 keer.
                          Heb me zo een kredietkaarten houder aangeschaft, klein genoeg om goed en veilig weg te steken. Gelukkig dankzij de kleine indentiteitskaart goed mogelijk. Heb wel mijn rijbewijs wat moeten ‘aanpassen’.

Netto verlies van heel dit ellendig gebeuren : 91 euro. Kon erger. Maar t’is toch geld genoeg.

[quote=”Setakira”:21v7g6aw]5min wandelen? Ah dat haal ik dan nog net met de rolstoelbatterijen dan (zei de 80jarige 😈 )

Neen ik heb gewoon geen geduld, als er teveel volk is lopen de mensen constant voor mijn voeten en daar wordt ik zooo moe van 😛 Slenteren dat kan ik niet, zo veel mogelijk zien in zo’n kort mogelijke periode zodat het rendement het hoogste is is mijn moto…[/quote]

Ik vond de drukte vandaag op het autosalon nogal meevallen.Duidelijk minder drukte dan de voorgaande jaren.Zelfs bij het wegrijden van de parking C geen filetoestanden.

Mijn zak werd nog nooit gerold maar ik merk wel op dat wanneer ik tijdens de middag in Brussel op stap ben ik mijn portefeuille en gsm altijd in de vestzak of broekzak heb daar waar mijn hand erboven steekt zodat ik alles voel of zelfs vast heb.

Pech 993S, snel kaarten laten blokkeren en nieuwe papieren aanvragen is enigste wat je kan doen. Moest ik er ene kunnen betrappen, hij zou niet lang op zijn benen meer kunnen staan…

Idd zielig!!!

Er was trouwens echt enorm veel volk vanavond… het geliefkoosde aktieterrein van die ass-holes! 🙁 evil:

Hopelijk komt de romp-slomp met documenten etc rap in orde!

Djeeeezsss man….da’s wel een pak minder 🙁 ….ni qua waarde misschien maar die rompslomp van vermiste documenten.

Inderdaad zééér jammer.

Vandaag naar het autosalon geweest (beroepshalve) en ben er nog niet goed van.
                                    Ik was nog geen 30 min op het salon of ontdekte dat mijn portefeuille gepikt was. Zakkenrollers en heb er NIKS van gemerkt.
                                    Zielige mensen. 😡

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.