Home › Forum › Porsche Uitstappen › Autosalon 2008
- Dit onderwerp bevat 32 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 9 maanden geleden door SPEEDMAN.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Setakira”:1cb1ic53]5min wandelen? Ah dat haal ik dan nog net met de rolstoelbatterijen dan (zei de 80jarige 😈 )
Neen ik heb gewoon geen geduld, als er teveel volk is lopen de mensen constant voor mijn voeten en daar wordt ik zooo moe van 😛 Slenteren dat kan ik niet, zo veel mogelijk zien in zo’n kort mogelijke periode zodat het rendement het hoogste is is mijn moto…[/quote]
natuurlijk niet, vandaar dat wij met een P rijden, wij willen DOOR, uit de weg 😆 😈 . Nee, serieus nu: heb er ook een hekel aan, doet me denken aan markten, waar alles ook traag gaat.5min wandelen? Ah dat haal ik dan nog net met de rolstoelbatterijen dan (zei de 80jarige 😈 )
Neen ik heb gewoon geen geduld, als er teveel volk is lopen de mensen constant voor mijn voeten en daar wordt ik zooo moe van 😛 Slenteren dat kan ik niet, zo veel mogelijk zien in zo’n kort mogelijke periode zodat het rendement het hoogste is is mijn moto…
[quote=”993S”:10d728wh][quote=”Setakira”:10d728wh]
Krijgen jullie daar geen hoofdpijn van al die drukte en je wagen zo ver te moeten parkeren?
[/quote]Mocht ik niet beter weten , k’zou denken dat hier een 80 jarige aan het woord is.
8) [/quote]😆 😆 😆
En nee Seta, ik ga er te voet naar toe, jaja, 5 minuutjes stappen vanop mijn werk! En uiteraard zonder parkeerproblemen 😉
Groetjes, SidewindR 😈
[quote=”Setakira”:12ss3y4c]
Krijgen jullie daar geen hoofdpijn van al die drukte en je wagen zo ver te moeten parkeren?
[/quote]Mocht ik niet beter weten , k’zou denken dat hier een 80 jarige aan het woord is.
8)[quote=”Setakira”:1wxcp49w]PS. Zou Bugatti er met een Veyron staan?[/quote]
nope, helaas…
laatst eentje in francourchamps gezien op de parking vh hotel 😯
nice…. 😀Wat ik mij soms afvraag als ik naar een reportage van een autosalon kijk.
PS. Zou Bugatti er met een Veyron staan?
…ik mag “binnen” 😆 …ni dat het mij iets uitmaakt, maar ‘t is toch toffer dan aan den draad te blijven staan.
Van Lancia had ik een uitnodiging gehad om “samen met hen de rijke autombielhistorie van het merk nader te bekijken…” 🙄
..ben es benieuwd…ik verwacht me dus aan een straat 037 Rally, Stratos, Delta S4 en Delta Integrale’s in alle mogelijke kleurencombo’s hé…zal 2 keer niks zijn, let erop 😉 …anticlimax in de maak[quote=”Audiotronics”:2b5cr7lf]
Nu was ik afgelopen maandag bij Verellen en daar hebben ze mijn naam gevraagd om op de lijst te zetten, wat dat ook moge betekenen.[/quote]Dat betekent dat je “binnen” mag , staat je naam niet op die lijst dan mag je net zoals ieder ander langs de afspanning staan kijken
Vooral PIONEER heeft gevraagd om te komen (de vertegenwoordiger heeft een aangename verassing voor ons).
Ik heb vandaag die verassing gezien op de Pioneer stand, en ik moet zeggen ; ’tis gene Porsche maar iets compleet anders maar ’tis niet “geweune” en er prijkt “666” op = the number of the beast… 😈 😈 😈
kzal het maar niet verklappen zeker ??? 😛
Wij gaan maandag 21/01 eens kijken. Kaarten ontvangen van PIONEER en KENWOOD.
Vooral PIONEER heeft gevraagd om te komen (de vertegenwoordiger heeft een aangename verassing voor ons).Nu was ik afgelopen maandag bij Verellen en daar hebben ze mijn naam gevraagd om op de lijst te zetten, wat dat ook moge betekenen.
Ik moest me maar aan de balie van de stand aanmelden. Zal voor een drankje zijn.[quote=”993S”:10wm0hw5]Voor de mensen die het Autosalon gaan bezoeken.
Ga zeker is langs bij MV AGUSTA motorfietsen.
Daar staan de Speciale Serie horloges JEANRICHARD MV AGUSTA.
Zeer exclusief en gelimiteerde modellen.Wij gaan dit merk verdelen voor de BENELUX.
Meer info http://www.thewatchfactory.eu , onze nieuwe website.[/quote]Niet mis die JEANRICHARD maar ik heb me nog maar pas een OMEGA Constellation aangeschaft 😉 😉
Voor de mensen die het Autosalon gaan bezoeken.
Ga zeker is langs bij MV AGUSTA motorfietsen.
Daar staan de Speciale Serie horloges JEANRICHARD MV AGUSTA.
Zeer exclusief en gelimiteerde modellen.Wij gaan dit merk verdelen voor de BENELUX.
Meer info http://www.thewatchfactory.eu , onze nieuwe website.ik ga ook wel eens kijken, weet alleen nog niet welke datum, misschien bij de persdag, misschien ook niet.
Heb meegewerkt aan de conceptwagen van de GR8 en moet mijn kopke dan toch eens laten zien daar. 😆gewoon naar de site van het autosalon kijken en contact opnemen
ge moest wel voor een bepaalde datum inschrijvenOp Vrijdag 18 Januari 2008 gaan wij met een groepje naar het autosalon
we verzamelen aan de ingang ter hoogte van parking C om 10:30Indien we met 10 of 20 personen zijn betaald u ter plaatse 6,25 € p.p.
(i.p.v. 12,50 €)zij die meewillen kunnen altijd contact opnemen met ons
U kan ons herkennen aan de witte porsche vlag bij droog weer of de zwart rode porsche paraplu bij regenweer
Uiteraard wordt er een bezoekje gebracht aan de porsche stand
Inschrijven is verplicht
0478/44.89.35. voor 17 januari
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.