Autosalon 2012: Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Autosalon 2012: Porsche

• Maker
    Discussie
  • Ik was dus aanwezig op de Autosalon van 2012. Daarbij heb ik een bezoekje gebracht aan Porsche, en wou hierbij graag een paar foto’s met jullie delen. Was erg moeilijk om foto’s te nemen, liep echt enorm veel volk rond bij Porsche. Ben een half uur voor de beurs sloot nog eens wat foto’s gaan trekken daar. Hopelijk krijgen jullie een kleine impressie en vinden jullie de foto’s mooi!

DSC_8034.jpg

DSC_7458.jpg

DSC_7448.jpg

DSC_7459.jpg

DSC_7610.jpg

DSC_7611.jpg

DSC_8030.jpg

DSC_8031.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • [quote=”Spykerforce” post=88962]
      Nog 2 lekkermakertjes voor u dan [/quote]

:relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman:

ik ga dit weekend, ben benieuwd 😆

DSC_7272.JPG

DSC_7278.JPG

Nog 2 lekkermakertjes voor u dan :drink:

Groeten

[quote=”Spykerforce” post=88725]
            [/quote]

Ik zie net dat ik een hele goede reden heb gevonden om ook maar even te gaan kijken 😎

Heb geen tijd deze week om te gaan, maar ja we zullen die 991 nog wel genoeg zien zeker ? 🙂

WAAAAAAT??? Zo duur? Das jammer, de Pana mag het best wel hebben hoor imo!
                Bedankt voor de leuke info!

Groeten

heb ondertussen gisteren per toeval de info gevonden op internet van die mooie Caractère kit voor de Panamera… maar moest eventjes bekomen van de prijs! Prijs voorbumper 7000+ dollar! Achterbumper idem. Sideskirts 3000 dollar… Prijs van de (mooie!) velgen (zonder band): 1900 dollar voor een voorvelg, 2200 dollar per achtervelg… plus dan nog het achterspoilertje… en misschien ook de carbon interieur set voor 8000 dollar iemand?? :wtf: De prijzen waren in dollar omdat het op een Amerikaanse site was, misschien is het een beetje goedkoper in België voor deze uiteindelijk toch Belgische producten, maar toch… forse prijsjes!!! 😯 Steek al die spullen met banden erbij op een standaard Panamera, en je bent al niet meer ver af van de prijs van een Panamera Turbo… :wtf:

@luc993cabrio

Jammer, viel te proberen eh 🙁 Nee heb je en ja kan je krijgen!

Groeten

Anoniem

Ik ga donderdag naar het salon .

@luc
                      ,niet mis zo een amg .

[quote=”Spykerforce” post=88878]
                        @ luc993cabrio: komt u niet heel toevallig dan langs leuven? (a) Het is nl. mijn lievelingsauto 😛

Groeten[/quote]

Neenee, ben van Brugge, zal zover nie mogen rijden denk ik, anders met plezier. :driver: :driver: :driver:

voorspoiler van Caractère voor de Panamera is ook niet mis!

@ norm: bedankt!!
                            @ luc993cabrio: komt u niet heel toevallig dan langs leuven? (a) Het is nl. mijn lievelingsauto 😛

Groeten

nice pics

Vandaag geweest, stand van Porsche vond ik een beetje tegenvallen in vergelijking met andere jaren.
                                Heb mij wel laten verleiden tot een testrit met Mercedes SLS Amg Roadster :driver: :driver: :driver: , ben eens benieuwd. :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Anoniem

Ga niet meer naar ‘t salon, en nu heb ik toch gezien waarvoor vroeger wel ging, thanks 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.