autosalon 2018

Home Forum Porsche Uitstappen autosalon 2018

• Maker
    Discussie
  • Dag allen,

voorziet pPorsche een “specialeke” voor zijn klanten op hun stand?

Zijn er nog leden vabn hier die komende ztaerdag een bezoekje brengen aan het salon?

groeten,

Sam

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Uitnodiging van de dealer ontvangen.
      Als je echt interesse hebt, kan je beter een bezoekje aan de dealer brengen, je zal daar beter ontvangen worden.
      Ik ga zowieso graag eens naar het salon. Je hebt alles bij elkaar en kan makkelijk vergelijken.
      Bezoekje op de stand van Porsche mag toch niet ontbreken als Porschist.

Is het maar cava en geen echte champagne :happy:

Maar als iemand zich daar dan belangrijker dan het plebs voelt laten doen.
        Er zijn er zelfs die hun gelimiteerde Porsche gaan fotograferen en zelf op autogespot zetten.
        En even later verkocht omdat de leasing zich vragen begon te stellen waarom de maandelijkse betaling niet meer werd betaald.
        Maar ze hebben zich even overal met hun exclusieve bolide kunnen laten zien en onder het mom van waardeverlies maar weg gedaan.

:drink: Weet ik wel 😉

:drink:
            ‘t Was niet op iemand in ‘t bijzonder bedoeld hoor :up:

+1
              Als ik er zelf niet uit verplichting moest zijn voor een andere constructeur, zou ik net als alle anderen, gewoon genieten van aan de zijlijn :coolness:
              Geen van de weinige haren op mijn hoofd zou er aan denken om mijn sleutel mee te nemen om op de stand te geraken! :popcorn:

Er zitten hier veel Mme Boucquet’s op ‘t forum precies.
                Gaan bedelen achter een glaasje cava met hunne sleutel om zich te kunnen onderscheiden van het plebs 😕
                Ik laat mijn sleutel wel in mijne zak zitten en ga in ‘t cafetaria ne Cécémel drinken. Veel lekkerder en ik moet mijn broek niet afsteken :up:

Dat zeggen ze nogal eens :happy: :happy: :mrgreen:

Bert, ik neem aan dat het gisteren ook nog niet was voor het grote publiek…. :popcorn:
                    Gij bent weer een specialleke hé 😀

Gisterenavond zonder enig probleem kunnen rondwandelen tussen al het lekkers :lekker: :lekker:

Ik ga volgende week zaterdag eens kijken.

Ik vermoed dat als ze al iets speciaal doen het waarschijnlijk niet zal zijn voor diegenen die met een iets ouder model rijden… 🙂

Hier trouwens ook geen verwelkoming of zo na invoeren/inschrijving van de Porsche

Gisteren ook uitnodiging ontvangen van Porsche center Brussel. :happydance:

20 jaar geleden, toen mijn vader zijn 911je van 1987 invoerde uit Duitsland en in 1997 en in verkeer zette, kreeg hij enkele weken na inschrijving, een brief van Porsche met een verwelkoming en een uitnodiging om lid te worden van de club…. later een uitnodiging voor het autosalon met een VIP toegang tot de stand…..
                            Ik heb hetzelfde 911je in juni 2017 opnieuw in het verkeer gezet, maar ik heb nog niks gehoord van Porsche…. geen verwelkoming als Porscherijder, geen uitnodiging voor nieuwe lanceringen, …. just nougabollen….
                            Wordt blijkbaar niet meer gedaan….

[quote=”wing” post=261790]Is dat een grap Luc of werkt dat daar echt zo ? :shock:[/quote]

Inderdaad.

Toen ik de vorige keer mijn vrouw haar BMW-sleutel bovenhaalde was het wel even bevreemdend. :mrgreen:

Ik heb eindelijk vandaag de uitnodiging ontvangen.
                                Als je koopt op het salon tot -60% korting :engeltje:

Is dat een grap Luc of werkt dat daar echt zo ? 😯

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.