Autosalon

• Maker
    Discussie

• Guy
    Deelnemer

Voor de mensen die niet kunnen gaan … 😉
      en omdat het zolang geleden is dat ik nog iets gepost heb (beetje te druk met verhuizen … 😕 )
      Een impressie van de Porsche stand :

Btw. welke kleur is dit ???

let op de leuke reflectie in de ruit 😳 :

En voor dezelfde prijs 😯 –

… en had U nog graag een optie ? euh, ja, geef mij maar die brandstoftank van 90 Liter …. 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
      • ik ga mischien donderdagavond of vrijdag middag. 😉

normaal kun je die kleur op alle wagens krijgen maar het blijft wel een individueel kleur van Porsche dus… dokken voor dat kleurtje.

[quote=”Setakira”:1le8avoq]Die speciale kleur (oranje achtig) is speciaal voor de 997 Targa, denk niet dat je die op een ander type kan krijgen, tenzij ze van hun principes gaan afstappen of dat je een hoop meer euros geeft.[/quote]

Je kan toch “paint to sample” krijgen? Dan kan je hem hebben in om het even welk kleur je zou willen .. ik dacht voor een 3000-4000 eur.

S2

[quote=”Rufie”:2gkuwm9t]Bedankt voor de pics.

Ik ga naar de nocturne donderdagavond.

Nog iemand ?

Rufie.[/quote]

Ik ga alvast ook morgen, maar ik vertrek in de vroege namiddag, dus waarschijnlijk ben ik tegen 5 a 6 uur al terug richting gent 🙂

Tjiens, is toch bedrijfsvoertuigen salon?

Ik zie nog gene metser met nen cayman of R8 zijn materiaal meenemen zunne, waar gaat dat naar toe 🙄

Enfin ik ben niet voor autosalons, net of het SOLDEN is 😛 D P twisted:

Die speciale kleur (oranje achtig) is speciaal voor de 997 Targa, denk niet dat je die op een ander type kan krijgen, tenzij ze van hun principes gaan afstappen of dat je een hoop meer euros geeft. Wel prachtige kleur, allé nu toch, wat het binnen 10 – 15j geeft kan je nu nog niet zeggen hé.
                Wat wel leuk is, is dat ze toch nog met nieuwe kleuren voor de dag komen, maja er zijn er nu al miljarden hé 😉

[quote=”carrera 3.0″:32xzmx3g][quote=”MichM3″:32xzmx3g]ik dacht zondag es tot daar te gaan…nog kandidaten?[/quote]
                  Courrage voor zondag … ik ben vandaag geweest en ‘k verzoop in de massa 😉

PS : Staat geloof ik een 964 RS te koop op ebay voor net geen 50t. Mocht je graag een broerke erbij wille voor de jouwe 8) [/quote]

…ik ga altijd de laatste zondag tussen 15u en 18u…heb altijd parking en die overrompeling valt reuze mee…nooit een probleem… 😉

Wat die RS betreft, merci voor ‘t aanbod maar voorlopig effe rustig houden…op welke ebay staat ie trouwens? Belgie, Duitsland, Frankrijk? Ben wel es benieuwd om te zien wat er aangeboden wordt…linkje? 🙂

Guy

[quote=”stefx911″:2abtjzmm]Verhuizen Guy ?

Verlaat je Mortsel ?[/quote]

Integendeel Stef !
                    In vogelvlucht wonen we nu ongeveer 250 meter van elkaar 😆
                    … en ik heb nu ook een garage … maar ze staat nog vol rommel 😕

[quote=”MichM3″:11j57qha]ik dacht zondag es tot daar te gaan…nog kandidaten?[/quote]
                      Courrage voor zondag … ik ben vandaag geweest en ‘k verzoop in de massa 😉

PS : Staat geloof ik een 964 RS te koop op ebay voor net geen 50t. Mocht je graag een broerke erbij wille voor de jouwe 8)

ik dacht zondag es tot daar te gaan…nog kandidaten?

[quote=”porschke”:qgrj3t2s]een Cayman 🙄 [/quote]

Idd 😉

een Cayman 🙄

[quote=”SidewindR”:3pcr4d0d]Gisterenavond, 22u30 😉

Rara, wat zit eronder?
                              Heeft wel iets hè! 🙂

SidewindR.[/quote]

Nen noto! 😆

Gisterenavond, 22u30 😉

Rara, wat zit eronder?
                                Heeft wel iets hè! 🙂

SidewindR.

Verhuizen Guy ?

Verlaat je Mortsel ?

[quote=”911-lover”:2x9ldvz3]Wat is de nocturne ❓

[size=59:2x9ldvz3]-Koen die donderdagavond nog niets specifieks heeft opstaan-[/size][/quote]

NOCTURNE is als het donker is in het frans – DIURNE is met daglicht.

Voilà

Yvan

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.