autoverzekering 964

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 autoverzekering 964

• Maker
    Discussie

• len

Ik heb mijn autoverzekering gehad 516.33 euro, voor een porsche 964 van 1993. Ik had graag eens vernomen wat jullie betalen op jaarbasis. Voor alle duidelijkheid de auto is niet verzekerd tegen diefstal of omnium.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
      • Kan da zijn da ik jouw en de 964 vanmorgen tegenkomen ben in de regio Brugge :salut: :salut: :salut:

hey,

vandaag ook mijn 964 ingeschreven als classic car zonder beperkingen en ik betaal 260€ voor een ganse jaar.

mike

Net de overschrijving gekregen
            op basis van 5000 km ipv 10000 zoals hierboven aangegeven is :
            BA 99.59
            RB 15.01
            BIJSTAND 10.41
            INZITTENDE 9
            FULL OMNIUM 311.11
            TOTAAL 445.12 EURO :first:
            Denk dat dit meer dan redelijk is

Ik herhaal even mijn vorige mail gezien enkele FULL OMNIUM niet hebben opgepikt in de tekst en dit toch wel het verschil maakt .

Een beetje in de richting van cabrio wim . betaal nu +/-700euro voor [b][b][b]full omnium[/b][/b][/b] met vervangwagen en wegenwacht . ditalles bij marsh verzekeringen .
              Je moet wel lid zijn BFOV
              Berekening is afhankelijk van het aantal km , vb 10000km is 1,5perc van de waarde
              BA 110 euro
              Ditalles op een waarde van 30,000 EURO bonus malus 0
              expertiese geldig voor drie jaar
              3,2 van 1984

Komt via mijn makelaar en is bij Mercator, denk ik. Is ook gebaseerd op een aantal andere verzekeringen, die al lopen bij dezelfde maatschappij. Dat zal ook wel een rol spelen.

Anoniem

[quote=”Egheuens” post=120554]In het voorstel dat ik kreeg voor een carrera 3.2 van 1987, zat diefstal er wel in. Ik zal toch nog maar eens informeren. Ik heb toch nog even tijd…[/quote]

Kan je laten weten bij welke maatschappij? Mijn verzekeraar kan geen omnium aanbieden voor een 3.2 van 1987.

In het voorstel dat ik kreeg voor een carrera 3.2 van 1987, zat diefstal er wel in. Ik zal toch nog maar eens informeren. Ik heb toch nog even tijd…

[quote=”Egheuens” post=120509]Funny, helemaal akkoord. Full omnium voor een auto van meer dan 25j is niet meer redelijk. De kleine omnium is misschien nog wel te verantwoorden ❓ (diefstal, glas, brand, schade door dieren,… :)[/quote]

Ik vrees dat diefstal niet gedekt zal zijn in een kleine omnium .
                      Ik kan de premiezetting van de verzekeringsmij wel verstaan ,je binnen halen met BA en hopen dat je een van de 2 erbij neemt .
                      Langs de andere kant ;stel je voor dat ze je eigen schade moeten vergoeden ,de kosten van onderdelen van een 964 zijn duurder dan van een moderne wagen .

Funny, helemaal akkoord. Full omnium voor een auto van meer dan 25j is niet meer redelijk. De kleine omnium is misschien nog wel te verantwoorden ❓ (diefstal, glas, brand, schade door dieren,… 🙂

Egheuens ,150 euro voor een Ba is heel goedkoop .
                          Daarentegen 1500 euro voor omnium op een waarde van 30000 euro is veel .
                          Dus in dit geval is het geven en nemen . 😉

Ben net 50 geworden en volgende prijzen voor een auto met geschatte waarde 30000€:
                            – BA: 175€/j
                            – kleine omnium: 550€j
                            – full omnium: 1500€/j

bonus malus -2

Het merendeel draait hier rond de 40 denk ik :popcorn:
                              De prijzen die je hier ziet zijn niet voor omniums.
                              Heb ‘t eerder deze maand nog gevraagd: een omnium op een auto met geschatte waarde van 25.000 Euro = 1700 Euro/jaar. In Nederland kost hetzelfde 700 Euro/jaar :bounce:

misschien een beetje onbeleefd, maar hoe oud zijn jullie ?
                                Of neemt er niemand omnium ?

Ikzelf heb een celica (192pk) en betaal 750€ (give or take) voor een kleine omnium met BM 0. Dus die bedragen hier klinken een pak beter dan wat ik heb. Misschien wordt het tijd dat ik ook eens ga shoppen.

Voor mn SC 1981 : Ethias classic car (auto’s vanaf 15j oud)= burgerlijke aansprakelijkheid voor dagelijks gebruik, komt op +/- 250€ – wel op bonus 0

600€ BA+rb /jaar
                                    28j

valt best mee denk k zo

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.