autovrije dag 18|09|2016 in Vlaamse steden

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen autovrije dag 18|09|2016 in Vlaamse steden

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

De Autovrije Zondag is een initiatief van Mobiel 21 vzw in samenwerking met het Netwerk Duurzame Mobiliteit en met steun van de Vlaamse Overheid. Vorig jaar heeft men hiermee in 45 steden en gemeenten het autoverkeer geweerd. Voor 2016 gaat dit non+event door op zondag 18 september. Onder de deelnemers:

Antwerpen, Aalst, Merelbeke, Ieper, Brussel, Sint-Niklaas, Gent, Lennik, Ham, Kortrijk, Roeselare, Ninove, Temse, Landen, Mechelen, Herstappe, Opwijk, Rotselaar, Vorselaar, Lochristi, Bilzen, Wetteren, Hoogstraten, Rotselaar, Tremelo, Leuven, Vilvoorde, Brugge, Ham, Beveren, Deinze, Turnhout, oud-Turnhout, Herzele, Drogenbos, Merelbeke, Bilzen, Brugge, Haacht, Ichtegem, Diksmuide, Opwijk, Haaltert, Tielt, Dendermonde, Poperinge, Blankenberge, … en nog vele andere.

Ijver voor goede luchtkwaliteit en hang je wittere lakens gerust eens op straat te drogen op een Autovrije Zondag! Of Rij er op uit maar mijdt deze plaatsen en hang de was aan je achterbumper !

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Tremelo :happy: Is amper een winkelstraat en that’s it. Waarschijnlijk een iniatief van de fakteur/Burgemeester die weer aan grootheidswaanzin leidt. Hoe dikwijls ik daar destijds vlammende ruzie mee heb gehad. En met hun commisaris die nog niet wist wat een verlaagde sportophanging was :loser: Rotselaar is nog zo een gemeente. Een straat waar je door rijdt en meer is dat ook niet. Of je moet de straat rond de kerk ook nog gaan meetellen 😕

@ DST : Schriek (Grootlo) zal wel niet meedoen. Dat is zelfs de vermelding dorp niet waard :mrgreen:

Tot nu toe geen paniek, ik heb al een paar gemeenten gebeld en we zitten momenteel safe.

dat zal toch enkel voor de binnensteden zijn hoop ik.

Oh f*ck, het zal weer nie waar zijn zeker :censored: :bounce:
              Gelukkig is het trajet gedeeltelijk over Waalse baantjes.

Als je van Schriek naar SPL wil rijden voor de fotoshoot kom je op quasi elke route een handvol van die gemeentes tegen. :bounce: :what:

Ik zal vroeg moetn opstaan :puke: :puke:

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.