auwch

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • [quote=”porschky” post=113625]en niet alleen Porsches hoor! Veel diesels kunnen met hun enorme koppel ook verrassend uit de hoek komen met slipperige wegen!!
      Vaak bemerk ik dat mensen die ook veeeeel kilometertjes met de moto gereden hebben veel meer attent zijn op de staat van de baan, niet enkel wat witte lijnen, putdeksels en andere gaten betreft, maar ook op natte of slipperige plekken! Die waakzaamheid blijft toch soms in jou zitten… Ook van circuitinstructeurs heb ik al vaker gehoord dat ze soms zo kunnen uitpikken wie ook heel wat ervaring met moto’s heeft, omdat die veel meer letten op oneffenheden en andere potentiële ‘val’-kuilen op de weg…[/quote]

2 * (+1)

Diesels, Bmw met sportplus 😀
      Als motorrijder denken 99 % verder en die 1 % is voor de krant

+1 @ porschky ik betrap me daar ook op.

en niet alleen Porsches hoor! Veel diesels kunnen met hun enorme koppel ook verrassend uit de hoek komen met slipperige wegen!!
          Vaak bemerk ik dat mensen die ook veeeeel kilometertjes met de moto gereden hebben veel meer attent zijn op de staat van de baan, niet enkel wat witte lijnen, putdeksels en andere gaten betreft, maar ook op natte of slipperige plekken! Die waakzaamheid blijft toch soms in jou zitten… Ook van circuitinstructeurs heb ik al vaker gehoord dat ze soms zo kunnen uitpikken wie ook heel wat ervaring met moto’s heeft, omdat die veel meer letten op oneffenheden en andere potentiële ‘val’-kuilen op de weg…

ben daar mee eens

[quote=”cabrio wim” post=113481]Uit de ongelukken die hier en op het zusterforum staan, blijkt ineens weer dat velen het vermogen van een Porsche bij wat vochtig weer onderschatten, en rijden hun niet meer met de Porsche maar de Porsche met hun.

Dus voorzichtig heren met dit weer. :idea:[/quote]

Ik vrees het ook Wim ,een Porsche blijft een listig beestje zelf met alle moderne hulpmiddelen .

Veel chance gehad! Jammer van Porsche.

[quote=”cabrio wim” post=113481]Uit de ongelukken die hier en op het zusterforum staan, blijkt ineens weer dat velen het vermogen van een Porsche bij wat vochtig weer onderschatten, en rijden hun niet meer met de Porsche maar de Porsche met hun.

Dus voorzichtig heren met dit weer. :idea:[/quote]
                  +9!!!!!! :applaus:

Wim

Uit de ongelukken die hier en op het zusterforum staan, blijkt ineens weer dat velen het vermogen van een Porsche bij wat vochtig weer onderschatten, en rijden hun niet meer met de Porsche maar de Porsche met hun.

Dus voorzichtig heren met dit weer. 💡

idd auwchh

maar voor mij een beetje wrang, mijn beste maatje heeft vorige week zijn vader en moeder mogen begraven na een aanvaring met de tram aan de kust. kompleet off topic, ben ik me van bewust.

maar den dees heeft zich echt wel verkeerd geparkeerd. zonde van het beestje.

Wie was nu de snelste ,tram of wagen , 😥 😉

Die reclame voor De Lijn is wel gepast 😆

of beter, nen tramracer :mrgreen:

ook 2 minuten chance dat er geen passagier bij zat …en dat hij zelf nagenoeg niks heeft… twas zeker nen straatracer 😀

misschien toch beter de tram nemen….

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.