Home › Forum › Zeverhoekje › baaldag
- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 4 maanden geleden door Anoniem.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Anoniem21 juli 2011 om 21:10
Er zitten al wel meer kleine ‘fouten’ in de lak.
Ik ga er niets aan doen, het metaal zit niet bloot, er zit nog grondverf en plamuur over.
Toch bedankt voor de tip 😀zou je dat wel doen William? stel dat de merken onderling niet accorderen en tegen mekaar gaan opbotsen in je garage 😀
mss eens contact nemen met een paintless dent removal firma bij jou in de buurt. in Ham zit er eentje geloof ik. (PM me maar als je interesse hebt)Anoniem18 juli 2011 om 22:03jokke schrijft:
Hier luidt het motto:in de garage enkel de P dus geen dozen,geen rekken met rommel,niks op de vloer en zeker geen losse buizen.
Dat zou dan ook een beetje raar gezicht worden in de garage/kelder.
Die is immers 9m op 17m, 3 m hoog.
Dan zou mijn Porsche er wel klein gaan uitzien 😀
Zou misschien nog enkele auto’s kunnen bijkopen om het vol te krijgen.ivm beschadiging altijd met een nieuwe wagen, of een speciale wagen… 🙁
heb hetzelfde gehad met nieuwe Golf (ondertussen 10 jaar geleden),
ik ben er de tweede week dat ik hem had (ding had 2000km) mee naar de champagnestreek gereden, geen probleem, alles ok, 160kph alles okee… geen steenslag, geen last, niets,die zondag terug in Belgie, e17, 120, TAK… ster in voorruit 🙁
dus de cayennes, en X5-en die nu tweede hands al serieus laag stonden..
gaan dan nog eens instorten, want tweedehands zal nog minder volk die willen…belooft niet veel goeds als ze de economie zo willen aanzwengelen…
ik heb nog geen enkele auto gelezen die na de aanpassing goedkopere BIV zou hebben…
gelukkig is het maar inverkeersstelling en (nog) niet de jaarlijkse taks…wat de autotaxen en dergelijk betreft: dit weekend het nieuws gehoord met hun nieuwe BIVberekening?!!! De BIV op sommige zwaardere benzine SUV’s zou tot 10.000 euro opgetrokken worden 😯 👿 Het einde van de verkoop van de Cayenne Turbo’s? Of gaan mensen die een dergelijk aankoopbudget hebben dit er bij willen nemen? Het zal in ieder geval het einde betekenen van de tweedehandsverkoop van dergelijke auto’s, want dergelijke sommen zullen geen spek voor de bek van iemand met een tweedehandsbudget zijn… 👿
dat is zoals spaghetti eten met een nieuw wit hemd … je mag daar nog zo aan denken van op te letten en dan oeps 👿
toen ik met mijn nieuwe scirocco de eerste keer was gaan rijden op de autostrade aan amper 100 km/u en met nog geen 20 km op de teller hoor ik een enorme klop vooraan, ik direkt ergens een parking op om te kijken en jawel … een steen(tje) vooraan op de motorkap gekregen en een putje tot op het metaal van een bijna halve cm … soms is het leven gewoon wreed 😈
William,hoe is het mogelijk?Ik voel met je mee.Hier luidt het motto:in de garage enkel de P dus geen dozen,geen rekken met rommel,niks op de vloer en zeker geen losse buizen.
Anoniem17 juli 2011 om 11:44Voor mij gisteren een baaldag 👿
Na de verbouwing van mijn centrale verwarming en aansluiten van mijn nieuwe DDG kachel was ik mijn kelder/garage beginnen opruimen.
Daar lagen heel wat stukken buis van waterleiding en verwarming.
Bij even niet goed opletten is er dan een stuk omgevallen tegen mijn Porsche 😈 😈 😈 natuurlijk een kras op het rechter spatbord.
Het is ‘maar’ een 3 tal cm maar dat is er natuurlijk 3 teveel 🙁
Daar tegen is een mooie Porsche pyjama niet bestand dus.dus om toch terug wat in de richting van het topic te keren: de belgische monarchie had vandaag, na de persconferentie van ene BDW, een heuse baaldag 😉
zonder politieke uitspraken te willen doen op dit vredige forum denk ik niet dat het voor meteen zal zijn, was ook al bang voor een extra pk-taks op zogezegd luxewagens en een paar bankvijzen om onze portomonnee stukje smaller te maken… 😕
Anoniem7 juli 2011 om 18:27De goede man heeft het helemaal niet zo op Porsches begrepen, dus mijn vraag een P’ke erbij te kunnen nemen kwam niet al te best aan 😆
Maar als we eerlijk mogen wezen moet er idd meer gewerkt worden willen we dezelfde Eurootjes, als pakweg 2 j terug, in onze lade krijgen 🙁
Nu positief is dat de grotere industrie terug een BOEM beleefd 😀
Pakken meer auto’s gefabriceerd begin dit jaar tov vorig jaar! Terug 550 open jobs!!!Wat gaat er ons gebeuren als er een regering komt??? Denk dat we dan pas de gevolgen van de crisis zullen voelen, ne keer dat ze hun besparingen kunnen doorvoeren 😥
reys schrijft:
Vandaag jaarlijkse aandeelhoudersvergadering, boekhouder het meeste ah woord gehad, moet ik nog meer zeggen 😕
🙁 🙁 🙁
Anoniem7 juli 2011 om 03:06Vandaag jaarlijkse aandeelhoudersvergadering, boekhouder het meeste ah woord gehad, moet ik nog meer zeggen 😕
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.