baaldag

Home Forum Zeverhoekje baaldag

• Maker
    Discussie

• etieke
    Deelnemer

daarstraks mijn reeds verkochte camionette definitief om zeep geholpen .
      miljaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr
      sorry moest mijn frustratie ergens kwijt
      is hier gene boksbal ?

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
      • Mijn golf is ook naar de eeuwige jachtvelden … temperatuursensor was het niet, waarschijnlijk pompverstuivers of nog iets anders wat me toch te veel geld ging kosten om de garagist verder te laten zoeken. Heb hem dan maar opgegeven, kan mijn tijd en geld nu beter in de porsche steken en voor mijn werk zal het nu de scirocco zijn.

dankjewel
          maar hij is al weg
          zaterdag om 11 u op kapazaa gezet
          10 minuten later was ie al verkocht
          nog nooit zoveel telefoontjes gehad op 10 min

etieke schrijft:

niemand geinteresseerd in een camionette met defecte motor ?

Ik ken iemand die camionettes koopt en verkoopt… welk merk, type, bouwj. en motor? En ook graag uw vraagprijs.

niemand geinteresseerd in een camionette met defecte motor ?

ik weet het ik kan geen afstand doen van zoiets waar ik werk en geld heb ingestoken, tot ik echt pisnijdig op de feiten word gedrukt en golfie zijn tong uitsteekt naar mij 😛

Anoniem

Tja uw Golf ziet de bui al hangen he.
                  Jij hebt een Porsche en een sirocco, wie gaat de Golf nu nog de nodige TLC geven 😀

ha een nieuwe rubriek, hier mijn bijdrage : mijn golf wou nogal moeilijk warm starten vandaag, ik rij dus naar garage, valt de auto volledig stil vlak voor de poort van de garage. Garagist lacht ‘allee ge zijt er toch mee tot hier geraakt…’

hebben nog mogen duwen want golf had geen goesting meer voor de laatste 10 meter te rijden 😛 😀

Anoniem

Hier een beetje hetzelfde gevoel.
                      Deze week elke dag gewerkt aan de verbouwing van mijn schouw en inbouw haard.
                      Deze haard is gekoppeld aan mijn centrale verwarming, ik heb dus alle buizenwerk rond mijn cv ketel moeten veranderen.
                      Nu ben ik juist uit mijn douche en ga ik nog even checken op eventuele lekken.
                      BINGO een lek, wellicht op de moeilijkste bereikbare koppeling.
                      Dus Dinsdag terug de helft van die buizen demonteren om de lek te herstellen.
                      Morgen zondag en maandag moet ik werken van 7u30 tot 19u30 dus zal er niet veel zin meer zijn om er eerder aan te beginnen.

Zo zie je maar dat je niet allen bent met uw baaldag.

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.