back in the game

Home Forum Stel jezelf even voor ! back in the game

• Maker
    Discussie
  • Niet dat ik mezelf nog eens ga voorstellen, maar ik wist niet goed waar precies dit te zetten.(@mod je moet dit topic maar verplaatsen als het verkeerd staat)

Na veel ongeduld van mezelf heb ik dan toch tot een koop overgegaan. Omdat ik niet kon wachten tot mijn portefeuille genoeg gegroeid was voor de 991 heb ik mezelf een “troostprijsje” gegeven. Een 997s met pdk en sportchronopakket. Er staan nog maar 24.000km op de teller en de wagen is dan ook nog als nieuw. Nu maandag word er nog een groot onderhoud gedaan bij carrera motors, en ik krijg een jaar porsche approved garantie.
    Ik kan met andere woorden niet wachten tot het dinsdag is! :music:
    foto’s volgen. *porsche

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 223)
    • :respekt:

Vandaag nog 100 km gereden, krijgt mezelf nog niet zover om het doek erover te gooien… :think:

Pas als er gestrooid is zal het voor mij afgelopen zijn dit jaar.

Hoop dat die 3 maanden snel voorbij zijn voor je!

voila zi, tis gebeurd 😥 Wagen deze middag afgezet, gaat voor drie maandjes op hotel. Nummerplaat ook net teruggestuurd. :salut:

blijkbaar nog niet te veel.. 🙁 ..

Heb dan uiteindelijk een testbank gevonden die de pdk modellen kan testen, blijken de waarden niet te kloppen. Heeft er hier al iemand een pdk versie op de testbank gezet?

het enige momment dat ik in de spiegel te zien was, na de valse start. Zoefde hem even later voorbij(al dan niet op de pechstrook) waarna hij zn gps moest instellen om mij terug te vinden. Kheb dan maar eventjes gewacht op hem… 😆

Heeft de Zwarte Pijl soms vergrootglas in zijn achteruitkijkspiegel zitten, dat ie je nog kon zien … :coolness: :mrgreen:

na de valse start was dit de enigste veilige manier om een zo goed als stilstaande zwarte bompa voorbij te steken. ene, btw, ik wist niet dat ze op dat model van u al een spiegel in de optielijst hadden?

toen we de eerste keer optrokken en jij ver achter mij kwam, zag ik in mijn spiegel uw wagen toch ernstig scheeftrekken naar de pechstrook toe :driver: 😉

:censored: :censored: :happy:

Uitvluchten zijn er om gebruik van te maken ,zo krijgt Sammy geen eerlijke kans 😉 .

[quote=”porsche4ever” post=146338][quote=”Funny” post=146333]+1 zwarte pijl.[/quote]
                          ?dus gij denkt ook dat het een ongevalwagen is? En wrm denk je dat ? Straffe uitspraken hier[/quote]
                          Allez Nicolas, dat zie je toch? Er MOET iets aan die auto mankeren, anders kan je nooit sneller zijn dan Zwarte Pijl! :coolness:
                          Om maar te zeggen dat ze met uw pietje aan’t spelen zijn 😉

Ik vertrouw powercars volledig en zal nogmaals het ongelijk hier bewijzen. Ook toen ik het probleem aanhaalde werden hier rare reacties gegeven door sommigen onder ons, valt mij toch wat tegen eerlijk gezegd.

[quote=”porsche4ever” post=146340][quote=”OlivierV” post=146336]Ik ben je vandaag waarschijnlijk tegen gekomen in Waregem rond 14h in de buurt van het station, kan dit? 🙂

Vlot tempo en mooie sound tussen die gebouwen :up:[/quote]

Dat zal ik geweest zijn inderdaad :driver:[/quote]

Mooie auto met een schitterende kleurencombinatie in- en exterieur vind ik :up:

[quote=”OlivierV” post=146336]Ik ben je vandaag waarschijnlijk tegen gekomen in Waregem rond 14h in de buurt van het station, kan dit? 🙂

Vlot tempo en mooie sound tussen die gebouwen :up:[/quote]

Dat zal ik geweest zijn inderdaad :driver:

[quote=”Funny” post=146333]+1 zwarte pijl.[/quote]
                                  ?dus gij denkt ook dat het een ongevalwagen is? En wrm denk je dat ? Straffe uitspraken hier

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 223)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.