back in the game

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! back in the game

• Maker
    Discussie
  • Niet dat ik mezelf nog eens ga voorstellen, maar ik wist niet goed waar precies dit te zetten.(@mod je moet dit topic maar verplaatsen als het verkeerd staat)

Na veel ongeduld van mezelf heb ik dan toch tot een koop overgegaan. Omdat ik niet kon wachten tot mijn portefeuille genoeg gegroeid was voor de 991 heb ik mezelf een “troostprijsje” gegeven. Een 997s met pdk en sportchronopakket. Er staan nog maar 24.000km op de teller en de wagen is dan ook nog als nieuw. Nu maandag word er nog een groot onderhoud gedaan bij carrera motors, en ik krijg een jaar porsche approved garantie.
    Ik kan met andere woorden niet wachten tot het dinsdag is! :music:
    foto’s volgen. *porsche

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 223)
    • En de gts uitlaat met regelbare kleppen is besteld @carnewal :music: :music: :music:

0

Succes! Bij mij niet 6 maanden geleden omwille van 2 extra gaatjes bovenaan in de nummerplaat 😡

0

[quote=”Gunn” post=140195]Maar zijn die zuignappen er in geschroefd langs voor ??
          Sowieso een opmerking op je keuringsblad dan omdat er extra (verboden) gaten in staan ![/quote]

Blanco-gekeurd een klein jaar terug…….in september doen we terug de proef 😆

0

Het wat wetgeving maar ik zie zo direct niets staan over stickers :
            http://www.wegcode.be/actueel/recente-wijzigingen/1826-reproductienummerplaat

Het lijkt mij aan de eisen te zien van een reproductie dat een sticker verboden zal zijn!
            (ook al zou ik dit zelf veel liever op mijn bumper hebben hangen)

0

Maar zijn die zuignappen er in geschroefd langs voor ??
              Sowieso een opmerking op je keuringsblad dan omdat er extra (verboden) gaten in staan !

0

Inderdaad ik dacht ook dat een sticker niet meer mag.

Voor de keuring is die oplossing van Jochen wel zeer goed vind ik 🙂

0

En als je de vraag stelt aan de stationchef van de keuring te Brugge is het éérste wat hij zegt: de nr-plaat moet uit één stuk metaal of alu bestaan en zeker geen sticker!!! :think: :think: :think:

0
                  S2

[quote=”JoeBar_S2″ post=140172][quote=”mafke” post=140171]Sticker mag zolang alles zelfde is als origineel: kleuren, lettertype, grootte,…[/quote]

EN als de plaat ook 100% vlak kleeft en niet onder een hoek (= dus niet op een spoilerlip), en niet als die op een “ronde” bumper kleeft (ik bedoel enkel verticaal bij beiden)

Ik weet het heb de vorige post gequote (opzettelijk)[/quote]

Kan je daar even de bijhorende wettekst bij zoeken?

Bij al mijn bronnen staat duidelijk:
                    – officiele grootte
                    – origineel lettertype
                    – retro-reflecterende achtergrond

Maar over 100% vlak lees ik nergens iets.

Wel dat het niet mag storen bij een vaststelling van feiten (zoals bvb. een geplooide nummerplaat op een motorfiets).

Want dan zou “Jochen” zijn nummerplaat even “illegaal” zijn 🙂

0

Ik rij ook met sticker, een stuk kleiner dan wettelijk, op 15k km nog geen gezever gehad met de vrienden….

Oplossing om naar de keuring te gaan, en kost slechts 2 € :relaxman:

IMG-20130821-00122.jpg

0

[quote=”mafke” post=140171]Sticker mag zolang alles zelfde is als origineel: kleuren, lettertype, grootte,…[/quote]

EN als de plaat ook 100% vlak kleeft en niet onder een hoek (= dus niet op een spoilerlip), en niet als die op een “ronde” bumper kleeft (ik bedoel enkel verticaal bij beiden)

Ik weet het heb de vorige post gequote (opzettelijk)

0

Sticker mag zolang alles zelfde is als origineel: kleuren, lettertype, grootte,…

0

Ik denk dat je een beetje geluk moet hebben in de keuring, wie je voor je hebt of in welke stemming ze zijn. Waar ik daarnet mijn sticker besteld heb zeiden ze dat ze weet hebben dat de keuring onmiddellijk een rode kaart gaf met dergelijke stickers, anderzijds hoor ik toch dat er zonder problemen door geraken. We zien wel, no stress. :coolness:

0

Sticker mag niet!
                              Maar klopt, doen op de keuring ‘oogjes dicht en snaveltjes toe’ 😉

0

te laat, is reeds besteld bij lokale truckshop. Heb 7cm op 40cm genomen, officiële zijn 11op52.
                                Officiële sparen voor als ik naar de keuring ga.

0
                                S2

Mijn 996 is geleverd door Carrera Motors met stickerplaat en zou volgens hen geen problemen geven op de keuring 🙂 (want is officieel formaat en is reflecterend)

Dus zij kunnen u alleszins helpen aan een stickerplaat.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 223)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.