back in the game

Home Forum Stel jezelf even voor ! back in the game

• Maker
    Discussie
  • Niet dat ik mezelf nog eens ga voorstellen, maar ik wist niet goed waar precies dit te zetten.(@mod je moet dit topic maar verplaatsen als het verkeerd staat)

Na veel ongeduld van mezelf heb ik dan toch tot een koop overgegaan. Omdat ik niet kon wachten tot mijn portefeuille genoeg gegroeid was voor de 991 heb ik mezelf een “troostprijsje” gegeven. Een 997s met pdk en sportchronopakket. Er staan nog maar 24.000km op de teller en de wagen is dan ook nog als nieuw. Nu maandag word er nog een groot onderhoud gedaan bij carrera motors, en ik krijg een jaar porsche approved garantie.
    Ik kan met andere woorden niet wachten tot het dinsdag is! :music:
    foto’s volgen. *porsche

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 223)
    • [quote=”porsche4ever” post=140158] Ik ga eens op zoek naar een mooie stickernummerplaat.[/quote]

Op maat laten maken kan, is wel niet keuring ok….

Het eerste die ik ga veranderen is alleszins de voorste nummerplaat. Die hangt nu nog met een tussenstuk aan de bumper waardoor de plaat zelf x aantal cm van de bumper verwijderd is. Ik ga eens op zoek naar een mooie stickernummerplaat.

ondertussen de eerste 300km achter de kiezen. Het baasje en het speeltje geraken goed op elkaar afgestemd. :driver: Het omgekeerd schakelen met de peddels(duwen voor + en trekken voor -) werd ik snel gewoon. Heerlijk bij de sportstand plus is dat extra duwtje die je krijgt bij het schakelen. In normale modus schakelt de pdk zonder dat je het doorhebt, zo zacht als een babybilletje :ass: 😀
          Wat ik wel merk is dat bij hogere snelheden de voorkant precies een beetje gaat zweven. Al is het natuurlijk raar om de vergelijking te maken met de cjn t die zelf bij zijn top stevig op zijn pootjes bleef. Maar daar zal de 2.5ton ook wel iets mee te maken hebben natuurlijk.
          De eerste kuisbeurt zit er ook al op, al kreeg ik de wagen als nieuw afgeleverd, op het einde was er meer vlieg dan voorruit te bespeuren :think: Staat nu weer netjes gepoetst in zijn stal.
          Moeder de vrouw was er eerst niet erg voor te vinden, zo van: ga je nu weer een porsche kopen, en kunde gij nu nooit u geld sparen,… Ze wou zelfs nooit kijken welk eentje ik gekocht had, maar toen ik daarnet er mee thuis kwam gaf ze toch spontaan te smiley 😀
          Goedgekeurd in mensentaal dus :up:

[quote=”Funny” post=140153]Nicolas zal zwarte pijl je nu nog kunnen volgen nu je een ‘ echte Porsche ‘ hebt . 🙄 ;)[/quote]
            :first:

Nicolas zal zwarte pijl je nu nog kunnen volgen nu je een ‘ echte Porsche ‘ hebt . 🙄 😉

[quote=”porsche4ever” post=140137]Eigenlijk niet, en de taxi gaat ier niet vooruit e :sleep:[/quote]

Geen Ringtaxi genomen ? :driver:

Eigenlijk niet, en de taxi gaat ier niet vooruit e :sleep:

SUPER, en heb je kunnen slapen? Ik niet toen ik de mijne mocht gaan halen

Voila, de valies “rostjes” zijn geteld, taxi mag komen 😉

😀 😀 😎

Het is zo ver Nicolas Je mag opstaan :engeltje: :first: Veel plezier met de nieuwe aanwinst en het weer zit ook al mee hè !

Aaargh! Ik zou zot komen denk ik! :what: :think: :bounce: 8)

Super mooie wagen, ken dat gevoel van de laatste nacht voor hij er is…. wens je veel leuke droompjes toe :relaxman:

je zal morgen super gelukkig zijn met je speeltje ,een echte Porsche :driver: :up: :what: :coolness:

Wim

Probeer wel wat te slapen hè. 😉

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 223)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.