back in the game

Home Forum Stel jezelf even voor ! back in the game

• Maker
    Discussie
  • Niet dat ik mezelf nog eens ga voorstellen, maar ik wist niet goed waar precies dit te zetten.(@mod je moet dit topic maar verplaatsen als het verkeerd staat)

Na veel ongeduld van mezelf heb ik dan toch tot een koop overgegaan. Omdat ik niet kon wachten tot mijn portefeuille genoeg gegroeid was voor de 991 heb ik mezelf een “troostprijsje” gegeven. Een 997s met pdk en sportchronopakket. Er staan nog maar 24.000km op de teller en de wagen is dan ook nog als nieuw. Nu maandag word er nog een groot onderhoud gedaan bij carrera motors, en ik krijg een jaar porsche approved garantie.
    Ik kan met andere woorden niet wachten tot het dinsdag is! :music:
    foto’s volgen. *porsche

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 223)
    • morgenochtend het speeltje ophalen, der ist er ier eentje ongeduldig… :happydance:

allez, en ik die dacht dat alleen ik zo zot was om over veranderingen te denken nog voor de wagen in mijn garage staat 😀

Idd, de RWD icm de brede poep en dan -voor dit model- niet voor een extravagante prijs deden me ook naar de jubi grijpen.
          Daarvoor was ik ook naar een 997 aan’t zien. Info gevraagd over een zilverkleurige en ‘t plan was om er ook deze Fuchsen op te zetten én een ducktail én de striping over het dak.

Doen Nicolas en ook deze Fuchs-velgen .

zalig! misschien zet ik wel zelfde ducktail op mijn model… 💡

Inderdaad ook de Sport Classic :lekker: 😉
                Ongeveer zo iets

gillesengerardmeren50jaar911401.JPG

idd funny :salut: , al zijn deze twee een totaal andere prijsklasse. En de 997 classic ook volgens mij, die vind ik echt de max, maar omdat er daar maar 250ex van gemaakt zijn moet je hiervoor terug een stevige portemonnee hebben.

Nicolas dat hebben ze bij Porsche door hoor . 😉
                    De 997 Gts en de 991 50 jaar is hier een voorbeeld van !

Hopelijk heb je je garantie niet nodig 😥 !!

@harley49:
                      Ik denk dat het merendeel van de p liefhebbers liever de kont van de 4s zien. De ideale combinatie zou dan de s versie zijn met de bredere kont van de 4s.(misschien even voorstellen in Duitsland ❓ 💡 )
                      p.s. het is een gen2 van 2009 met 24.000km op de teller.

[quote=”porsche4ever” post=139354][quote=”S2″ post=139319]Gekocht bij een onafhankelijke verkoper (Power Cars) en toch een onderhoud bij Carrera Motors uit de brand gesleept + Porsche Approved Garantie.

Sterke onderhandelaar!

Proficiat!!!

Heel knappe wagen!

(Uit nieuwsgierigheid, was je op zoek naar een S of kwam je per ongeluk deze tegen die je aanstond (en een S was))[/quote]

Eerlijk gezegd heb ik niet veel moeite moeten doen, veel lof voor power cars! Garantie + onderhoud bij carrera motors lag al op hun tong, prijs lag iets verder in de mond maar is ook goedgekomen :respekt:
                        Ik was eigenlijk eerst gaan kijken naar de 997s voor de facelift, dan naar de 997 na de facelift gaan vergelijken(geen s) dan naar een 997 4s die ik trouwens mooier vind dan de s, en dan die s dus.
                        Het is de s versie geworden omdat die naar mijn bescheiden mening toch iets meer driverscar is dan de 4s.[/quote]

Proficiat helel mooie Porsche
                        Heb het zelfde interieur .
                        Heb destijds gekozen voor 4s vond ik ook iets mooier.
                        S uitvoering stuurt inderdaad iets leuker voor de fun.
                        In huidige verkeer kan dat sporadisch gebeuren.
                        Had ook best een andere mogen zijn maar kwam deze tegen en was meteen verliefd.
                        Nog vele veilige km’s
                        Van welk bouwjaar en hoeveel kms is “ze”

Mooi mooi mooi,

Mijn *porsche heb ik gekocht bij dezelfde persoon. Naar mijn mening (ik heb er geen enkel voordeel bij) een correcte dealer met correcte wagens.

Proficiat en veel :driver: :driver: :driver:

Ciao,
                          Luc

Van harte proficiat Nicolas !!!!! :applaus:

Mooie wagen ! :up:

Geil speelgoed!
                              Den James oit oilsjt

Proficiat met je aankoop, en heel veel plezier ermee!

Dikke dikke proficiat met je nieuwe *porsche ,Veel veilige km gewenst Nicolas.

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 223)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.