back in the game

Home Forum Stel jezelf even voor ! back in the game

• Maker
    Discussie
  • Niet dat ik mezelf nog eens ga voorstellen, maar ik wist niet goed waar precies dit te zetten.(@mod je moet dit topic maar verplaatsen als het verkeerd staat)

Na veel ongeduld van mezelf heb ik dan toch tot een koop overgegaan. Omdat ik niet kon wachten tot mijn portefeuille genoeg gegroeid was voor de 991 heb ik mezelf een “troostprijsje” gegeven. Een 997s met pdk en sportchronopakket. Er staan nog maar 24.000km op de teller en de wagen is dan ook nog als nieuw. Nu maandag word er nog een groot onderhoud gedaan bij carrera motors, en ik krijg een jaar porsche approved garantie.
    Ik kan met andere woorden niet wachten tot het dinsdag is! :music:
    foto’s volgen. *porsche

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 223)
    • Nee, witte 4s 2

Proficiat!
        (als het die zwarte 4S gen I was, is die nu een look a like Gen II vanaf vandaag)

toch serieus getwijfeld hoor mush. Da “modelleke” van u staat mij wel aan… :lekker: Maar hé, een mens kan niet alles tegelijk willen.

Talk about a come-back! Nice!!! :first:

Lekkere bolide!!
              Proooooooooooo-ficiat! :applaus:

Proficiat, knap !

Ik wil nooit meer de winnaar zijn……
                  Ben gek op troostprijzen :relaxman:

Proficiat! Schitterende auto, een 997.2 *luv

Misschien spot ik hem wel eens in de streek, vorig jaar ben ik je ook een aantal keer tegen gekomen in het Waregemse met de Cayenne 🙂

Veel plezier ermee!

[quote=”S2″ post=139319]Gekocht bij een onafhankelijke verkoper (Power Cars) en toch een onderhoud bij Carrera Motors uit de brand gesleept + Porsche Approved Garantie.

Sterke onderhandelaar!

Proficiat!!!

Heel knappe wagen!

(Uit nieuwsgierigheid, was je op zoek naar een S of kwam je per ongeluk deze tegen die je aanstond (en een S was))[/quote]

Eerlijk gezegd heb ik niet veel moeite moeten doen, veel lof voor power cars! Garantie + onderhoud bij carrera motors lag al op hun tong, prijs lag iets verder in de mond maar is ook goedgekomen :respekt:
                      Ik was eigenlijk eerst gaan kijken naar de 997s voor de facelift, dan naar de 997 na de facelift gaan vergelijken(geen s) dan naar een 997 4s die ik trouwens mooier vind dan de s, en dan die s dus.
                      Het is de s versie geworden omdat die naar mijn bescheiden mening toch iets meer driverscar is dan de 4s.

Echt knappe wagen. :respect2:

Echt prachtig !

troostprijs? Vind ik een supervette wagen, kzou er direkt zo eentje willen 🙂

dikke vette proficiat met je mooie keuze ,je zal er zeer veel plezier aan beleven, welcome to the club :up:

Wim

Mooie Porsche, en veel :driver: plezier.

Proficiat Nicolas :applaus: :applaus: :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 223)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.