back in the game

Home Forum Stel jezelf even voor ! back in the game

• Maker
    Discussie
  • Niet dat ik mezelf nog eens ga voorstellen, maar ik wist niet goed waar precies dit te zetten.(@mod je moet dit topic maar verplaatsen als het verkeerd staat)

Na veel ongeduld van mezelf heb ik dan toch tot een koop overgegaan. Omdat ik niet kon wachten tot mijn portefeuille genoeg gegroeid was voor de 991 heb ik mezelf een “troostprijsje” gegeven. Een 997s met pdk en sportchronopakket. Er staan nog maar 24.000km op de teller en de wagen is dan ook nog als nieuw. Nu maandag word er nog een groot onderhoud gedaan bij carrera motors, en ik krijg een jaar porsche approved garantie.
    Ik kan met andere woorden niet wachten tot het dinsdag is! :music:
    foto’s volgen. *porsche

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 223)
    • Ik ben je vandaag waarschijnlijk tegen gekomen in Waregem rond 14h in de buurt van het station, kan dit? 🙂

Vlot tempo en mooie sound tussen die gebouwen :up:

+1 zwarte pijl.

Wagen is 100% ongeval vrij, met vermelding op factuur + porsche approved garantie, dus daar maak ik mij geen zorgen in. Moest ik u zijn zou ik mij zorgen maken wanneer de wagen wel normaal gaat remmen>later rempunt>zwarte pijl nog kleiner puntje in de spiegel :driver: 😀

denk dat uw wagen ongeval wagen is, zoiets is niet normaal :coolness: 😥

woensdag gaat de wagen binnen om uit te lezen. Rondondo zou wel eens gelijk kunnen hebben :salut:

Vandaag nog even voor een prulleke langs carnewall gepasseerd. Ondertussen bij hem eens mijn “abs-probleem” verteld. Hij heeft dan zelf eens het stuur genomen en wist vrijwel direct te zeggen dat dit niet normaal was, abs slaat te snel aan, zelfs bij lagere snelheden en nog normaal remgedrag.
                Zoals ik al dacht natuurlijk, maar dus aan al degene die zeiden dat het aan mijn rijstijl lag: :ass: :ass: :ass: :loser: 😆

[quote=”Jochen” post=145180]
                  Als je echt op circuit wil rijden een E36 M3 (3.2 met 321 pk) kopen. Er zijn nog redelijke te vinden voor laag budget.[/quote]

Hmmmmmm :coolness:

[quote=”porsche4ever” post=145158]optie3: huidige p houden en een circuitbeestje kopen
                    [/quote]

😈

997 houden :salut:

een porsche m3? da ken ik niet? :engeltje:

Je prachtige 997 houden.
                          Als je echt op circuit wil rijden een E36 M3 (3.2 met 321 pk) kopen. Er zijn nog redelijke te vinden voor laag budget.

in de categorie, zot zijn doe geen zeer, heb ik volgende bedenkingen:

optie1: huidige p “ruilen” tegen http://www.powercars.be/wagen_detail.php?id=1371
                            optie2: huidige p “ruilen” tegen nieuw model http://www.raesracing.be/wagens_991.html
                            optie3: huidige p houden en een circuitbeestje kopen
                            optie4: effe normaal doen en niets veranderen :engeltje:

foto’ke van op de rollenbank
                              Sized_9972Spl_2013-10-03.jpg

Sized_964RSrear_2013-10-03.jpg

Sized_Donk1pl.jpg

dank u voor het compliment Sammy, ik voel mij vereerd!!! :respect2:
                                P.S. alle gekheid op een stokje, ik denk dat je nog zou verschieten hoeveel pk’s sommige modellen hebben

[quote=”porsche4ever” post=144450]na de vitaminekuur zeer benieuwd naar de resultaten op de testbank, wat bleek: model als de mijne kan niet gemeten worden, doordat de voorwielen niet meedraaien krijgt de wagen een foutmelding. Volgens hen zal dit met iedere testbank zo zijn. Nog iemand dit voor gehad?
                                  [URL=http://s453.photobucket.com/user/nikolasenlynn/media/apec_zps7a4c7efa.jpg.html][IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/apec_zps7a4c7efa.jpg[/IMG][/URL][/quote]

dacht het al dat er wat paarden dood lagen , die van u rijd als een Porschetractor
                                  114.JPG

116.JPG

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 223)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.